доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної педагогіки та соціально – гуманітарних наук
Профіль науковця
ORCID
Науковці України
Web of Science ResearcherID AAD-9549-2019
Освіта:
2001 р. – закінчила факультет фізичного виховання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка за спеціальністю: «Фізичне виховання»;
2018 р. – закінчила Класичний приватний університет (м. Запоріжжя) та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр за спеціальністю «Науки про освіту», освітня програма Педагогіка вищої школи, професійна кваліфікація Магістр освіти, викладач університетів та вищих навчальних закладів.
Досягнення:
2008 р. – закінчивши заочну аспірантуру в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
2012 р. – присвоєно вчене звання доцент кафедри фізичної і психофізіологічної підготовки;
2015 р. – захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького.
2019 р. – присвоєно вчене звання професор кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук.
Наукові публікації:
Є автором понад 150 друкованих праць, з яких:
Монографія «Професійна підготовка майбутніх авіаційних фахівців: зарубіжний і вітчизняний досвід та шляхи підвищення якості»;
Колективні монографії:
«Гуманітарний вимір якості професійної підготовки фахівців авіаційної галузі»;
«Професійна освіта: андрагогічний підхід»;
«Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі»;
Навчальний посібник з Грифом МОН України «Фізкультурно-оздоровча робота з студентами спеціального навчального відділення у вищій школі»;
Більше десяти навчальних посібників та методичних рекомендацій.
Публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
1) Integration of Reflection and Self-Regulation as Factors of Personality’s Self-Actualization. T. Plachynda T. Dovha, N. Kotelianets, Y. Kotelianets. Opcion. – 2019. – N° 20. – Р. 890–913. У провідному науковому виданні Венесуели. Scopus.
Посилання
2) Using Information Communication Technologies in Professional Training of Future Civil Aviation Pilots. T. Plachynda, L. Herasymenko, G. Pukhalska, K. Kryzhevska. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol 11, No 2 (2019), С. 270-281 WoS
Посилання
3) Developing of future civil aviation pilots’ motivation for professional activity. T. Plachynda, G. Pukhalska; K. Kryzhevska; A. Dranko; O. Ursol; I. Bloshchynskyi; O. Didenko. Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores Año: VII Número: Edición Especial Artículo no.:61 Período: Octubre, 2019 WoS
Посилання
4) Imagen de un profesor de educación superior: encuesta analítica sobre el juicio de valor de las actividades de educación. T. Plachynda,T. Dovga; O. Levchenko; G. Pukhalska; O. Didenko; I. Bloshchynskyi. Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores Año: VII Número: Edición Especial Artículo no.:61 Período: Octubre, 2019 WoS
Посилання
5) Model characteristics of sportsmen' preparedness in kettlebell lifting. Prontenko Kostiantyn; Griban Grygoriy; Plachynda Tetiana; Mychka Ivan; Khurtenko Oksana; Semeniv Bogdan; Gnydiuk Oleksandr; Muzhychok Vadym; Puzdymir Mykola. Baltic Journal of Health and Physical Activity. Volume 12, Issue 3, 2020 WoS
Посилання
6) Future Military Pilots’ Professional Competence Formation. T. Plachynda, R. Nevzorov, L. Baranovska, P. Onypchenko, I. Bloshchynskyi, O. Didenko. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională Vol. 12 No. 4 (2020) pages: 357-368 WoS
Посилання
7) Professional mobility of the manager of a secondary education institution as the basis of his or her self-development. L. Kravchenko, N. Bilyk, V. Onipko, T. Plachynda, A. Zavitrenko. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol. 13 No. 1 (2021) WoS
Посилання
8) University Student’s Image: Communicative Aspect. T. Plachynda;
T. Dovga; D. Zavitrenko; A. Zavitrenko; K. Kryzhevske. Applied Linguistics Research Journal. Том: 5. Выпуск: 4 Стр.: 145-150 WoS
Посилання
Основні напрями наукової діяльності:
Під її керівництвом було захищено одну докторську та дев’ять кандидатських дисертацій.
Коло наукових інтересів: професійна підготовка фахівців авіаційної галузі в умовах євроінтеграції.
Головний редактор збірника наукових праць «Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки» (ISSN 2522-1477), збірник включений до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б» (Наказ МОН України від 02 липня 2020р. № 886) та наукометричних баз, зокрема Copernicus.
Голова спеціалізованої вченої ради К 23.144.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти».
Міжнародні стажування:
Гуманітарно-природничому університеті в Сандомирі (Республіка Польща), Сертифікат (11-15 червня 2018 р.) за напрямом «Higher Education Institutions As A Medium For The Formation Of A New Generation Of Pedagogical Workers («Заклади вищої освіти як середовище формування нового покоління педагогічних працівників»)
Університет Суспільних наук (UNS) у м. Лодзь (Республіка Польща) та Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC) Сертифікат № 2021/02/0009.21 (грудень 2020 – лютий 2021) «Міжнародна кар’єра науковця та управління науковими проектами»
Викладає дисципліни:
Вища школа та науково-педагогічна діяльність,
Наука та науково-дослідна діяльність,
Професійна освіта
Філософія науки.
- Шульга Наталія Володимирівна
- Мартиненко Надія Олександрівна
- Мазуренко Юлія Анатолiївна
- Єршова Валерія Олегівна
- Данильченко Олександр Анатолійович
- Блашко Юлія Ігорівна
- Закревська Анна Олександрівна
- Бондар Андрій Якович
- Багрій Ганна Вікторівна
- Афтенюк Юлія Василівна
- Коник Олександр Олексійович
- Бикова Олександра Іванівна
- Кваша Олена Юріївна
- Данілова Ольга Анатоліївна
- Дворська Альона Олегівна
- Мазуренко Ольга Олександрівна
Важливою формою підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів в Льотній академії Національного авіаційного університету є аспірантура.
Аспірантура в Льотній академії Національного авіаційного університету започаткована у 1994 році.
За роки свого існування Льотна академія Національного авіаційного університету підготувала багато кандидатів з технічних та педагогічних наук .
Слід зазначити, що упродовж останніх 5-ти років ефективність підготовки наукових кадрів в аспірантурі значно зросла. Наші дослідники ведуть активну наукову діяльність і успішно захищають кандидатські дисертації та роботи на здобуття рівня доктора філософії.
Завдяки потужному потенціалу професорсько-викладацького складу в Льотній академії Національного авіаційного університету було створено дві спеціалізовані вчені ради по захисту кандидатських дисертацій.
Це дозволяє готувати фахівців найвищої кваліфікації не тільки для потреб ЛА НАУ, а й для багатьох закладів вищої освіти, науково-дослідних установ як України, так і зарубіжних країн.
Навчання в аспірантурі ЛА НАУ здійснюється з відривом та без відриву від виробництва.
Нормативний термін підготовки доктора філософії – чотири роки.
- Наукові школи
- Аспірантське життя
- Кар'єрний ріст здобувачів
Підготовка осіб в аспірантурі здійснюється за рахунок коштів:
- Державного бюджету України (за державним замовленням);
- за рахунок коштів юридичних та фізичних осіб (на умовах контракту);
- за рахунок коштів юридичних чи фізичних осіб (на умовах контракту зокрема за кошти грантів, які отримала Льотна академія Національного авіаційного університету на проведення наукових досліджень, за якими передбачається підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії).
Підготовка аспірантів в ЛА НАУ проводиться за наступними спеціальностями:
Положення про науково-педагогічну практику здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (ступеня доктора філософії) в ЛА НАУ
Положення про міжкафедральний науково-практичний семінар "Перспективні шляхи професійної підготовки сучасного фахівця"
Положення про попередню експертизу дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук/доктора філософії
Програма науково-педагогічної практики для аспірантів
Паспорти спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня в ЛА НАУ згідно Таблиці відповідності Переліку наукових спеціальностей (2011) та Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (2015), що затверджена наказом Міністерства освіти і науки України 06.11.2015 № 1151 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України 12.04.2016 12.04.2016 № 419)
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.13 - навігація та управління рухом
І. Формула спеціальності:
Галузь науки і техніки, що охоплює методи та засоби навігації, дистанційного спостереження об’єктів, технічне забезпечення й організацію управління рухом транспортних засобів й інших рухомих об’єктів, системи та процеси навігаційного обслуговування.
ІІ. Напрямки досліджень:
- Дослідження закономірностей процесів навігації та управління рухом, розроблення методів і засобів управління рухом і орієнтації транспортних засобів і їх потоків.
- Принципи формування та використання фізичних і інформаційних полів для навігації, спостереження й управління рухом.
- Структурний аналіз і синтез динамічних складних систем і процесів у них, а також ієрархічних, поліергатичних систем навігаційного обслуговування, їх оптимізація та ідентифікація.
- Ситуаційний аналіз стану середовища (космічного, атмосферного, наземного) при використанні засобів зв’язку, навігації, спостереження, розпізнавання та класифікації об’єктів.
- Розроблення методологічних основ створення систем вимірювання координат, параметрів руху, розпізнавання цілей, визначення оптимальних траєкторій руху об’єктів.
- Розроблення теоретичних засад й основ побудови систем і алгоритмів обробки сигналів для ефективного виявлення об’єктів, підвищення точності та надійності інформації про параметри руху, просторове положення та стан об’єктів спостереження, розпізнавання об’єктів, розділення цілей.
- Розроблення методологічних основ, теорії та принципів побудови систем дистанційного виявлення, спостереження та розпізнавання об’єктів у різних діапазонах електромагнітних і акустичних коливань на засадах активної, напівактивної, пасивної, первинної та вторинної локації, однопозиційних і багатопозиційних локаційних і навігаційних систем.
- Розроблення методів комплексної обробки інформації та способів їх застосування в системах спостереження, розпізнавання об’єктів, навігації й управління рухом.
- Розроблення методів і засобів дистанційного виявлення та розпізнавання небезпечних об’єктів на траєкторії руху або в зоні відповідальності, дослідження зв’язків інформаційних параметрів активного та пасивного дистанційного зондування середовища з характеристиками об’єктів та/або небезпекою об’єктів і траєкторій руху.
- Дослідження методів проектування та експлуатації систем навігації в різних середовищах, засобів навігаційного обслуговування й управління рухом, підвищення їхньої точності, цілісності, надійності й експлуатаційної готовності.
- Розроблення методів контролю, випробувань і сертифікації систем і комплексів навігації й управління рухом, методів науково-технічної експертизи систем і комплексів.
- Дослідження методів підвищення ефективності процесів навігації й управління рухом, засобів й систем навігаційного обслуговування.
- Проблеми ефективного використання космічного, повітряного та наземного простору.
- Дослідження закономірностей формування та циркуляції інформаційних потоків у системах навігаційного обслуговування й управління рухом.
- Розроблення методів організації функціонування систем навігаційного обслуговування і їх засобів.
- Дослідження закономірностей діяльності операторів і їх колективів у системах навігаційного обслуговування, й управління рухом.
- Математичне моделювання поведінки та методи керування транспортним засобом в екстремальних умовах.
- Розроблення методів оптимізації завантаження транспортного засобу з метою забезпечення безпеки його руху.
- Дослідження та розроблення методів виводу рухомих об’єктів у локально обмежений простір з визначеними просторово-часовими координатами, а також принципів прийняття рішень за допомогою навігаційних систем і систем спостереження.
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту
І. Формула спеціальності:
Галузь науки і техніки, яка займається створенням методологічних основ оптимального технічного використання засобів транспорту (зокрема рухомого складу, обладнання та засобів забезпечення транспортних і навантажувально-розвантажувальних робіт), їх технічної експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, вивченням закономірностей змінювання технічного стану засобів транспорту, розробленням технічних заходів щодо підвищення надійності функціональних і енергетичних транспортних систем, створення умов для високоефективного використання засобів транспорту з дотриманням вимог охорони навколишнього природного середовища.
ІІ. Напрями досліджень:
- Теоретичні основи виробництва експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та відновлення засобів транспорту. Стратегія розвитку реконструкції та переоснащення підприємств виробництва, експлуатації, ремонту та зберігання засобів транспорту.
- Системні властивості засобів транспорту в умовах експлуатації: надійність, безвідмовність, довговічність, паливна економічність, ремонтна придатність, безпека використання, екологічність, ергономічність, естетичність і методи їх оптимізації.
- Функціонування засобів транспорту в різних умовах експлуатації, виробничо-технічна база для забезпечення їх технічної готовності. Методи профілактичного обслуговування засобів транспорту, розроблення засобів діагностики та прогнозування їх технічного стану.
- Методи підвищення паливної економічності та поліпшення екологічних показників засобів транспорту в умовах експлуатації. Розроблення ресурсозберігальних екологічно чистих технологій експлуатації засобів транспорту. Розширення паливної бази засобів транспорту.
- Охорона навколишнього середовища від шкідливого впливу засобів транспорту на всіх етапах життєвого циклу. Розроблення методів оцінювання та способів підвищення екологічної безпеки засобів транспорту.
- Розроблення нових і вдосконалення наявних науково-обґрунтованих стратегій, режимів і програм технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до транспортної техніки, визначення параметрів необхідної ремонтно-експлуатаційної інфраструктури.
- Створення наукових основ і методів розрахунку параметрів і управління ресурсом, надійністю та технічним станом засобів транспорту, розроблення методів підвищення ефективності експлуатації засобів транспорту та їх функціональних систем, обладнання та засобів забезпечення їх працездатності.
- Дослідження способів і технологічних процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, відновлення їх деталей, розроблення методів і технічних засобів механізації, автоматизації та комп’ютеризації процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, удосконалення організації, методів, засобів підвищення зносостійкості та ресурсу деталей, вузлів, агрегатів засобів транспорту в технологіях ремонту.
- Дослідження ефективності функціонування ергатичних систем управління засобами транспорту, розроблення заходів, засобів і методів поліпшення якості експлуатації, технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту.
- Дослідження якості та надійності (безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність і збереженість) засобів транспорту, їх агрегатів на стадіях проектування конструкцій і технологій, виробництва й експлуатації.
- Дослідження, розроблення та прогнозування методів удосконалення тактико-технічних і експлуатаційних характеристик засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до їх ремонтопридатності та технологічності обслуговування, підвищення ефективності контролю технічного стану транспортної техніки, встановлення закономірностей змінювання параметрів технічного стану у процесі експлуатації, впровадження методів і засобів діагностування та прогнозування технічного стану засобів транспорту, що забезпечують високу ефективність їх використання та надійність роботи.
- Дослідження впливу експлуатаційних чинників на показники роботи засобів транспорту, розроблення методів підвищення економічності витрачання палива, олив, мастил, спеціальних рідин і поліпшення екологічних показників транспортних засобів в умовах експлуатації.
- Удосконалення технічної експлуатації та розроблення технічних засобів залізничних станцій і вузлів, диспетчерської й електричної сигналізації, автоблокування, переїзної сигналізації, автоматизованого керування засобами транспорту загального та не загального користування (для дослідження в галузі залізничного транспорту).
- Дослідження та розроблення методів і технічних засобів обробки польової інформації й обґрунтування її застосування під час експлуатації, технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
- Розроблення нових і вдосконалення чинних вимог Норм льотної придатності. Розроблення методологій, методів і засобів сертифікації літальних апаратів і їх силових установок, обладнання та спецтехніки, що використовуються під час технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки, експлуатаційних і ремонтних підприємств цивільної авіації (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
- Розроблення методів експлуатації захисних, причальних і обмежувальних споруд морських і річкових портів і судноремонтних заводів, підхідних каналів, шлюзів і інших гідротехнічних споруд, що забезпечують необхідні умови функціонування морського та річкового флоту (для дослідження в галузі водного транспорту).
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
І. Формула спеціальності:
Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, методи, засоби, організаційні форми та засоби професійної освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності:
1. за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
2. за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів усіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
3. за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
4. за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): усі види галузевої освіти;
5. за характером досліджень: фундаментальні, прикладні, порівняльні;
6. за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.
ІІ. Напрями досліджень:
- Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей.
- Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
- Порівняльна професійна педагогіка.
- Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
- Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
- Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
- Теорія та методика професійного навчання дорослого й незайнятого населення.
- Стандартизація у професійній освіті.
- Інноваційні процеси у професійній освіті.
- Післядипломна освіта фахівців.
- Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
- Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
- Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
- Теорія та методика організації навчально-виробничої, виробничої та навчальної практик у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
- Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
- Педагогічні технології в неперервній професійній освіті.
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
педагогічні науки.
Льотна академія
Національного авіаційного університету
Аспірантура
вул. Добровольського,1, м. Кропивницький, 25005
Завідувач аспірантури - Пухальська Галина Анатоліївна
Інспектор аспірантури – Боч-Грінберг Вероніка Вікторівна
тел. 39-47-26; 39-47-92.
Розклад вступних іспитів на освітні рівні бакалавра та магістра в 2021 році
Розклад вступних іспитів на освітні рівні бакалавра та магістра в 2021 році (Осіння вступна кампанія)
Вебінари Research4Life для науковців
Нещодавно науковці академії отримали доступ до платформи Research4Life, яка надає можливість усім охочим долучитись участі у червні-липні 2022 року в онлайн-вебінарах (за умови попередньої реєстрації):
Writing winning grant proposals: get your research successfully funded, 8 June 2022;
Understanding Publishing Ethics, 29 June 2022;
Getting Published: How to increase your chances of success, 6 July 2022;
Increasing the Impact of your Research, 20 July 2022.
Форма реєстрації доступна за лінком.
Участь у програмі з досліджень та інновацій
Horizon Europe 2021 – 2027
«Горизонт Європа» — це рамкова програма досліджень та інновацій, яка триватиме 7 років і замінить «Горизонт 2020». Європейський Союз розробив та затвердив план, який передбачає підвищення фінансування науки в ЄС на 50% протягом 2021—2027 років.
Єврокомісія про Рамкову програму #HorizonEU
Програма інфоднів (28 червня - 9 липня 2021 р.) за секціями (кластерам)
How Horizon Europe was developed
Шановні колеги, 15 червня оприлюднено тематики, які будуть фінансуватись програмою Горизонт Європа. У робочих програмах наведено терміни конкурсів, бюджети, умови і т.п. Всі програми є за посиланням - Reference Documents
До уваги! Програма Кластер 4. Цифрові технології, індустрія та космос (Cluster 4 Digital Industry and Space available), вміщена тут.
До уваги викладачів, аспірантів та студентів!
Міжнародна освітня платформа FutureLearn пропонує можливість безкоштовного вивчення онлайн-курсів від університетів Великої Британії.
FutureLearn – це освітня платформа, яка була запущена у Великій Британії у вересні 2013 року і відтоді мільйони людей приєдналися до неї. Ця платформа пропонує різноманітний вибір курсів провідних університетів з усього світу. Ви можете знайти там широкий спектр курсів з різних предметів, таких як «Бізнес та менеджмент», «Право», «Творче мистецтво та медіа», «Охорона здоров'я та медицина», «Історія», «Інформаційні технології», «Навчання англійської мови», «Освіта» та інші. Всі курси різняться за тривалістю: більшість – від 6 до 10 тижнів, але є також і коротші курси на 2-3 тижні. Короткі тести після кожного розділу допоможуть слухачам перевірити набуті знання. Також доступні сертифікація та спілкування з колегами з усього світу. Список курсів постійно оновлюється.
Стипендіальні програми
Актуальні грантові та конкурсні пропозиції також постійно розміщуються на сторінках наукової спільноти Scientific Social Community
Онлайн-тренінги та семінари Elsevier для науковців з України
Удосконалюйте свою дослідницьку роботу та отримуйте нові знання зі світу наукової інформації. Запрошуємо відвідати постійні вебінари українською мовою, а також - переглянути записані за посиланням.
10 березня: https://bit.ly/31yYJtJ
7 квітня: https://bit.ly/33cT5Op
5 травня: https://bit.ly/3JRQuKG
9 червня: https://bit.ly/3n5brYB
7 липня: https://bit.ly/3f1Aast
11 серпня: https://bit.ly/3395z9N
8 вересня: https://bit.ly/3zC06EC
6 жовтня: https://bit.ly/3eZeSM2
10 листопада: https://bit.ly/3t5Laxi
До уваги науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти! Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти оголосило про конкурсний набір кваліфікованих експертів до галузевих експертних рад з 11 спеціальностей, серед яких 27 Транспорт, 24 Сфера обслуговування та 08 Право. Конкурс триває до 21 березня 2022 року (подання документів – до 28 лютого 2022 року). Детальніше за посиланням
Онлайн-вебінари компаній Clarivate, Elsevier та видавництва Bentham Science з питань використання електронних ресурсів для ЗВО України у вересні-грудні 2021 року. Запрошуємо використати можливість участі у вебінарах та удосконалити свою дослідницьку роботу з науковою інформацією. Програми вебінарів можна переглянути тут
Шановні студенти, аспіранти, молоді науковці! Запрошуємо до участі в VI Міжнародному міждисциплінарному конкурсі імені Володимира Маняка та Лідії Коваленко. Спеціальна тема Конкурсу 2021 року – «Регіональна/локальна історія в контексті осмислення епохи Голодомору – геноциду Українського народу». Наукові та мистецькі роботи приймаються на Конкурс до 14 листопада 2021 року, підведення підсумків, нагородження переможців відбудеться в останній тиждень листопада 2021 р. Деталі - на сайті HREC in Ukraine: www.holodomor-hrec.com (розділ «Можливості»)
Шановні науковці! Запрошуємо до участі в XXIII Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути» (м. Київ) , яка відбудеться 10 грудня 2021 року. За результатами конференції учасники отримають сертифікат та збірник тез доповідей. Дедлайн 10 грудня 2021 р. Деталі тут.
Шановні науковці! Запрошуємо до участі в V Всеукраїнській мультидисциплінарній науково-практичній конференції “Міждисциплінарний підхід до наукових досліджень”, 26 листопада 2021 року, м. Одеса, яка відбудеться 26 листопада 2021 року (заочно). За результатами конференції буде видано збірник тез доповідей. Деталі на веб-порталі webconference.org.ua
Шановні науковці! Запрошуємо до участі в Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «РОЗВИТОК ОСВІТИ, НАУКИ ТА БІЗНЕСУ: РЕЗУЛЬТАТИ 2021» , яка відбудеться 6-7 грудня 2021 року. За результатами конференції учасники отримають електронний сертифікат та електронний збірник матеріалів. Прийом матеріалів до 7.12.2021. Деталі тут.
Шановні науковці, аспіранти, студенти! Науковий журнал "Молодий вчений" спільно з європейським видавництвом "Baltija Publishing" (Латвія) оголосив про початок прийому наукових матеріалів для публікації у зарубіжній колективній монографії "Розвиток науково-технологічного та інноваційного простору в Україні та країнах ЄС" (прийом матеріалів - до 15 жовтня) та збірнику конференції "Сучасні наукові дослідження: досягнення, інновації та перспективи розвитку" (м. Рига, Латвія), яка відбудеться дистанційно 1-2 жовтня 2021 року (прийом матеріалів - до 01 жовтня) . Усіх учасників конференції буде забезпечено сертифікатом про участь із зазначенням обсягу підвищення кваліфікації (15 годин – 0,5 кредита ECTS). Мови публікації: англійська, українська. Майбутні видання стануть результатом праці колективу авторів, об'єднаних спільною ідеєю представити підсумки своїх досліджень, що будуть опубліковані у країні Європейського Союзу. Всі наукові роботи отримають номер DOI та будуть проіндексовані у наукометричних базах Google Scholar та Crossref. КОНТАКТИ: Видавництво "Молодий вчений", е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Державна науково-технічна бібліотека України у співпраці з ORCID проведе серію безкоштовних вебінарів та майстер-класів (29 вересня - 04 жовтня 2021 р.) на тему: “Використання постійних ідентифікаторів учених та установ, їх роль у науковій екосистемі. Інструменти ORCID для науковців”. Реєстрація та додаткова інформація тут
Шановні науковці! Запрошуємо до участі в ХІІI Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції "Сучасний рух науки", яка відбудеться 18-19 жовтня 2021 року. За результатами конференції буде видано збірник тез доповідей. Дедлайн - 19 жовтня 2021 р. Деталі тут.
Онлайн-тренінги та відеозаписи семінарів Clarivate для науковців з України
Державна науково-технічна бібліотека України проводить 07-09 вересня 2021 р. серію семінарів з трансляцією:
07 вересня
13:00-14:00 Результативність та звітність за даними Web of Science. (трансляція в мережі УouТube за посиланням)
16:15-17:15 Нові дані, метрики та інтерфейс у Journal Citation Reports. (Реєстраційні форми доступні за посиланням)
08 вересня
Швидке і коректне оформлення публікації з EndNote. (Реєстраційні форми доступні за посиланнями: 10:15-11:15 bit.ly/3iETkXO, 16:15-17:15 (повтор) bit.ly/3ISfHeh)
09 вересня
Нові та старі можливості Web of Science Core Collection. (Реєстраційні форми доступні за посиланнями: 10:15-11:15 bit.ly/3iEoU7R, 16:15-17:15 (повтор) bit.ly/3jNua8z)
Вартість: - безкоштовно
Сертифікати: не передбачено.
Стипендіальна програма PASIFIC пропонує 2-річні постдокторські стипендії для провідних дослідників у розмірі 2500 євро на місяць на проведення досліджень з будь-якої галузі у одному з 68 інститутів Польської академії наук (ПАН) або Міжнародному інституті молекулярної та клітинної біології.
Перед поданням заявки на участь кандидати повинні зконтактувати з обраним інститутом ПАН (для отримання листа підтримки).
Дедлайн 30 червня 2021р.
Деталі за посиланням
Програма ім. Улама надає можливість проведення досліджень у Польщі тривалістю від 6 до 24 місяців для науковців зі ступенем доктора (PhD) всіх наукових дисциплін зі щомісячною стипендією 2500 євро.
Дедлайн 15 червня 2021р.
Деталі за посиланням
Центр українсько-європейського наукового співробітництва (CUESC) запрошує до участі в стажуванні "ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ТА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ У ГАЛУЗІ ТЕХНІЧНИХ НАУК" (м. Рига, Латвія) науково-педагогічних працівників, аспірантів, здобувачів та студентів, які мають або здобувають технічну освіту. Навчальне навантаження стажування становить 6 кредитів (180 годин) і розподіляється протягом 6 робочих тижнів - з 21 червня до 31 липня 2021 року.
Дедлайн подачі заявки до участі - 18 червня 2021р.
Деталі за посиланням
Конкурс спільних українсько-словацьких науково-дослідних проєктів для реалізації у 2022‑2023 рр. Проєктні пропозиції приймаються з усіх галузей досліджень і мають бути розраховані на 2 роки. У конкурсі можуть брати участь - з української сторони - будь-які науково-дослідні групи закладів вищої освіти. Міністерство фінансує витрати українських науковців.
Дедлайн 21 червня 2021р.
Деталі за посиланням
Захід проходитиме у режимі онлайн-конференції, 11:00 – 16:30 (за київським часом), робоча мова – англійська.
Програма заходу за посиланням
Для участі необхідна попередня реєстрація за посиланням
На заході буде розглянуто:
- Програма «Горизонт Європа» – загальна структура програми та особливості отримання фінансування.
- Кластери та місії програми «Горизонт Європа». Глобальні виклики та промислова конкурентоспроможність.
- Напрям «Дії Марії-Склодовської Кюрі» (MSCA) та гранти ERC.
- Програми поширення досконалості (widening programmes).
Викладачі кафедри менеджменту та економіки ЛА НАУ регулярно працюють над удосконаленням професійної діяльності. Планове засідання науково-методичного семінару Кафедри було присвячене актуальним науковим питанням та перспективам розвитку навчального процесу.