Аспірантка за спеціальності 011 – Освітні, педагогічні науки кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук Льотної академії Національного авіаційного університету.(зарахована до аспірантури очної (денної) форми навчання 29серпня 2019 року наказ № 22 від 29серпня 2019 р.)
Науковий керівник: Герасименко Людмила Сергіївна, к.пед.н., доцент
Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії затверджена у такій редакції: «Формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності». (затверджено на Вченій Раді ЛА НАУ протокол № 9 від 22 жовтня 2019 р., за координовано на Міжвідомчій раді з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології протокол №6 від 26.11.2019 р.).
Викладацька діяльність
Викладач професійно-орієнтованих дисциплін (англійська мова) кафедри іноземних мов ЛА НАУ (2007-2011; 2014-2015).
Участь у роботі наукових організацій
Секретар Ради молодих вчених ЛА НАУ
Підвищення кваліфікації:
Підвищення кваліфікації (стажування) на кафедрі лінгводидактики та іноземних мов КДПУ ім. В. Винниченка, м. (з 28.11.2016 р. по 28.12.2016 р.).
Підвищення кваліфікації (стажування): Flight Training Center IJSAC URGA (48 годин, 1,6 credits ECTS). З 11-18 січня, 2021 року.
Публікації:
-
Martynenko Nadiia. Defining the concept of intercultural interaction for aviation education. Збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Випуск №7 ЛА НАУ, Кропивницький, 2020. С. 56-60 DOI 10.33251/2522-1477-2020-7-56-60 http://ksgn.hol.es/wp-content/uploads/2017/04/10-1.pdf
-
Мартиненко Н. О. Визначення концепту «Готовність до міжкультурної взаємодії» в авіаційній освіті. Збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Випуск №8 ЛА НАУ, Кропивницький, 2020. С. 84-88 DOI 10.33251/2522-1477-2020-8-84-88 http://ksgn.hol.es/wp-content/uploads/2020/11/13.pdf
-
Мартиненко Н. О. Структура та компоненти готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки. №4 (23). Хмельницький, 2020. С. 225-238
DOI: https://doi.org/10.32453/pedzbirnyk.v23i4.602
http://www.blog.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/article/download/602/564
-
Мартиненко Н. О. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. Суми, 2020. № 8 (102). С. 230–240.
DOI: 10.24139/2312-5993/2020.08/230-240 https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/10431/1/Martynenko.pdf
-
Nadiia Martynenko. Implementing pedagogical conditions of formation of future pilots’ readiness to intercultural interaction. Scientific journal of Polonia university: Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej. Częstochowa, 2020, 42 nr 5, рр. 104-109. https://doi.org/10.23856/4214View of IMPLEMENTING PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF FUTURE PILOTS’ READINESS TO INTERCULTURAL INTERACTION (ap.edu.pl)
-
Мартиненко Н. О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. Суми, 2020. № 9 (103). С. 214–224. DOI: 10.24139/2312-5993/2020.09/214-224
-
Мартиненко Н. О. Роль позитивного психологічного клімату у формуванні ціннісних орієнтацій міжкультурної взаємодії майбутніх пілотів. Збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Випуск №9 ЛА НАУ, Кропивницький, 2021. С. 75-79
DOI 10.33251/2522-1477-2021-9-75-79
http://dspace.sfa.org.ua/bitstream/123456789/1133/1/Zbirnyk-9-2021.pdf#page=76
Участь конференціях:
-
Н. О. Мартиненко. Основные принципы коммуникативной методики. Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Управління високошвидкісними рухомими об’єктами та професійна підготовка операторів складних систем» (27-28.11.14 року), Вид-во КЛА НАУ, Кіровоград, 2014. с. 186
-
Н. О. Мартиненко. Розвиток професійно-спрямованої мотивації курсантів авіаційних ВНЗ. Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Управління високошвидкісними рухомими об‘єктами та професійна підготовка операторів складних систем» (22-23.11.18 року), Вид-во ЛА НАУ, Кропивницький, 2018. с. 359
-
Н. О. Мартиненко. Про формування професійної міжкультурної компетентності майбутніх пілотів. Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Управління високошвидкісними рухомими об‘єктами та професійна підготовка операторів складних систем» (20.12.19 року), Секція 4, Вид-во ЛА НАУ, Кропивницький, 2019. с. 263
-
Надія Мартиненко. Роль культурологічного аспекту в процесі іншомовної підготовки майбутніх авіафахівців. Foreign Language Professional of Specialists: issued and strategies. (Section 3). Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ЦДПУ (20.02.20). Кропивницький, 2020. с. 180 (сертифікат 2)
https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2020/02/maket_materconf2020_1103.pdf
-
Надія Мартиненко. Роль іноземної мови у розвитку культурологічного аспекту в підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць VIII Міжнародної науково-практичної конференції(м. Київ, Україна, 20.03 2020 року).НАУ, Київ, 2020. с. 137 (сертифікат 3) http://kpppo.nau.edu.ua/files/Konfer2020.pdf
-
Martynenko N. O. Methods for Training Safety and Effective Interaction between Crew Members. VIII International Scientific and Practical Conference «Current Issues of Education and Science» (10-11.11.20) International Journal of Education and Science, Vol. 3, №4, 2020. P. 40 DOI: 10.26697/ijes.2020.4.15
-
Martynenko N. O. Theoretical Background of Intercultural Interaction of Future Pilots. VI International Scientific and Practical Conference «Psychological and Pedagogical Problems of Modern Specialist Formation» (8-10.06.20) International Journal of Education and Science, Vol. 3, № 2. Riga, Latvia – Kharkiv, Ukraine, 2020. P. 29 DOI: 10.26697/ijes.2020.2.16
-
Мартиненко Н. О. ДОСВІД ЗАКОРДОННИХ АВІАКОМПАНІЙ У ПІДГОТОВЦІ ПІЛОТІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу» (07.04.2020).Київський національний університет технологій та дизайну. Київ, 2020. С. 310-113 (сертифікат 6)
https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/15337/1/ITPF2020_P310-313.pdf
-
Martynenko Nadiia. The importance of culture aspect in intercultural communication of future aviation specialists . Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Управління високошвидкісними рухомими об’єктами та професійна підготовка операторів складних систем» (18.11.20 року), Вид-во ЛА НАУ, Кропивницький, 2020. с. 204
http://glau.kr.ua/images/docs/sbornik/Materiali_9_Konferencii.pdf
-
Мартиненко Н.О. Вимоги до англомовної підготовки майбутніх авіафахівців у контексті безпеки польотів. Матеріали ІI Міжнародної наук.-прак. конф.«СУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І ПЕРЕКЛАДУ В УКРАЇНІ ТА ЗА ЇЇ МЕЖАМИ»(3 грудня 2020 року). Переяслав , 2020. с. 285 (сертифікат 7) https://drive.google.com/file/d/1Xes0cilf_-SeI-3C0WbJJEB3Bl5fktVH/view
-
Надія Мартиненко. Тренінг як метод формування іншомовної міжкультурної взаємодії майбутніх авіаційних фахівців. Foreign Language Professional of Specialists: issued and strategies. (Section 3). Матеріали V Міжнародної інтернет-конференції ЦДПУ (20.02.21). Кропивницький, 2021. с. 347 https://www.cuspu.edu.ua/images/files2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf
-
Martynenko N. O. Overcoming Communicative Barriers in Intercultural Interaction of Future Aviation Specialists. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції. (26-27 березня 2021 р). Частина І, Дніпро, 2021. с. 17 (сертифікат 8) https://www.twirpx.com/file/3420127/
-
Мартиненко Н. О. Роль міжкультурної сенситивності у підготовці майбутніх пілотів. Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу: збірник тез доповідей VI Всеукр. наук.-практ. конф., (06 квітня 2021 р). КНУТД, Київ, 2021. с. 148 (сертифікат 9)
-
Martynenko Nadiia. Diagnostic methods of future pilots’ readiness to intercultural interaction. Матеріали 41 Міжнародної науково-практичної конференції «Авіація та космонавтика: стан, досягнення і перспективи», яка присвячена Всесвітньому Дню авіації і космонавтики (14.04.21 року). Вид-во ЛА НАУ, Кропивницький, 2021 (у друці)
Надія Мартиненко. Розвиток міжкультурної толерантності у процесі фахової підготовки майбутніх авіаційних фахівців. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць IX Міжнародної науково-практичної конференції(м. Київ, Україна, 23 квітня 2021 року).НАУ, Київ, 2021. с. 55 http://kpppo.nau.edu.ua/files/Konfer2021.pdf
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії i методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
Профіль науковця
ORCID
Науковці України
Освіта:
1970 р. – закінчив радіофак Харківського національного університету радіоелектроніки за спеціальністю: «Радіотехніка».
Досягнення:
1991 р. – закінчивши заочну аспірантуру в Науково дослідному інституті педагогіки України, захистив дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – теорія і методика професійної освіти;
1991 р. – за великий вклад внесений в розвиток професійної освіти і розробку уніфікованого лабораторного обладнання присвоєно вчене звання член-кореспондент Аерокосмічної Академії України;
2001 р. – Президія Міжнародної Академія проблем людини в авіації і космонавтики присвоєно вчена ступінь доктора філософії з професійної педагогики;
2004 р. – книга пошани «Профтехосвіта України ХХ століття» С. 533
2006 р. – присвоєно вчене звання доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін та методики трудового навчання;
2013 р. – захистив дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького.
2015 р. – присвоєно вчене звання професор кафедри теорії i методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Нагороди:
Медалі:
1986 р. Золота медаь ВДНГ України;
1989 р. Срібна медаь ВДНГ України;
2002 р. Ветеран праці.
Наукові публікації:
Є автором понад 238 друкованих праць, з яких:
4 – монографії: 1.«Педагогические требования к лабораторным занятиям в профтехучилищах. (монография)» 2. «Теоретические основы построения моделей электрорадио-технических профессий в системе ПТО. (монография)».
3. «Теоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах. (монографія)».
4. «Педагогічні основи побудови навчальної літератури в закладах освіти (монографія)».
65 – навчальних посібників, з яких:
26 – під грифом МОН України;
5 – захищені «Сертифікатами».
Публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
За остані 5 років було надруковано 18 статей
Approach at construction of the integrated trades https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-12-16 (doi: 10.36550/2415-7988-2020-1-186-12-16)
Dual system of vocational training: pro and contra https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-12-15 (doi: 10.36550/2415-7988-2020-1-188-12-15)
Historical aspects of development of digital systems in Ukraine https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-189-10-13 (doi: 10.36550/2415-7988-2020-1-189-10-13)
Анісімов М.В. Технологія виконання лабораторних робіт з предмету електротехніка. Науковий вісник Льотної академи. Серія: Педагогічні науки: Зб.наук.пр. Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивницький: Л А НАУ, 2021. - Вип. 9. С. 162-167 науково-метрична база INDEX Copernicus i Google Scholar
Анисимов Н.В.Построение интегрированных предметов с помощью модульной системы обучения. Scientific Collection «InterConf», (49): with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects» (April 7-8, 2021). Rome, Italy: Dana, 2021. P. 242-251 INDEX Copernicus і Google Scholar
Основні напрями наукової діяльності:
Під його керівництвом було захищено одну докторську та і три кандидатських дисертацій.
Коло наукових інтересів: прогнозування змісту професійної освіти та моделювання професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.
1.Член редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України «Наукові записки. Серія: Педагогічні науки» Наказ МОН України № 241 від 09.-3.2016 р.
2.Член редакційної колегії наукового видання «Науковий вістник інноваційних технологій». Збірник наукових праць. свідоцтво про державну реєстрацію КГ №781/378ВР від 2012 р.
Член спеціалізованої вченої ради Д 23.053.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора і кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» та 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки», Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
Член спеціалізованої вченої ради К 23.144.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», Льотна академія Національного авіаційного університету.
Cтажування:
«Головний навчально-методичний центр держгірпромнагляду України» м. Київ. Довідка про стажування (№ 221-14). Дата видачі – 30.05.2014 р.
Кіровоградська льотна академія НАУ Наказ №72/к від 28.03.2018 р. Підвищення проходило з таких дисциплін:
1) Стандартизація, метрологія та сертифікація;
2) Методика викладання загальнотехнічних дисциплін,
3) Інженер та комп’ютерна. графіка, Вибрані питання креслення.
Довідка про стажування (№ 72-к). Дата видачі – 28.03.2018 р.
Звіт про підвищення кваліфікації (стажування) затверджено наказом ректора ЦДПУ ім. В. Винниченка № 10-к від 18.01.2018 р.
Викладає дисципліни:
Стандартизація, метрологія і cертифікація
Інженерна та комп’ютерна
Методика викладання загальнотехнічних дисціплін
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов
Профіль науковця
ORCID
Науковці України
Web of Science ResearcherID AAD-9549-2019
Освіта:
2007 р. – закінчила факультет іноземних мов Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)»;
Досягнення:
2012 р. – закінчивши заочну аспірантуру в Державній льотній академії, захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
2016 р. – присвоєно вчене звання доцент кафедри іноземних мов.
Наукові публікації:
Є автором понад 90 друкованих праць, з яких:
Монографія «Адаптація викладачів іноземної мови до професійної діяльності в льотних навчальних закладах»;
Колективна монографія:
«Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі»;
Більше двадцяти праць навчально-методичного характеру.
Публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Web of Science Core Collection:
1) Plachynda, T., Herasymenko, L., Pukhalska, G., & Kryzhevska, K. (2019). Using Information Communication Technologies in Professional Training of Future Civil Aviation Pilots. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 11(2), 270-281. https://doi.org/10.18662/rrem/129 WoS Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/1367
2) Herasymenko, L., Muravska, S., Radul, S., & Pidlubna, O. (2019). Developing Future Pilots’ Critical Thinking Skills in the Framework of Aviation English. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 11(4Sup1), 91-104. WoS Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2066
Основні напрями наукової діяльності:
Під її керівництвом було захищено три кандидатські дисертації.
Завідувач Науково-дослідної лабораторії «Інноваційні технології навчання іноземних мов».
Коло наукових інтересів: інноваційні технології навчання іноземних мов, шляхи підвищення рівня англомовної професійної підготовки, розвиток критичного мислення майбутніх авіаційних фахівців.
Член спеціалізованої вченої ради К 23.144.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти».
Міжнародні стажування:
Kosice, Slovakia, Academic Society of Michal Baludansky. “European Education in the Context of Sustainable Development: Advanced Experience and Global Trends”
Certificate№044/5-2018 on Advanced Training (120 hours 3,6 – credits ECTS) in European universities of Slovakia – Czech Republic (21.10.2018-27.10.2018)
Участь у міжнародних наукових проектах:
Виконавець Міжнародного проекту «Викладання англійської мови як іноземної» Корпусу Миру США в Україні (1.06.2016-1.03.2018 рр.).
Нагороди та досягнення:
Лауреат обласної премії молодих науковців 2016 року,
сертифікат CAE (Cambridge English: Advanced, C1).
Викладає дисципліни:
Наукова англійська мова
Англійська мова наукового спрямування
Професійна англійська мова
Професійна англійська мова (авіаційна)
Іноземна мова (англійська)
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Додатковий курс англійської мови (В2)
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов
Профіль науковця
ORCID
Науковці України
Web of Science ResearcherID AAD-9549-2019
Освіта:
2007 р. – закінчила факультет іноземних мов Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)»;
Досягнення:
2012 р. – закінчивши заочну аспірантуру в Державній льотній академії, захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
2016 р. – присвоєно вчене звання доцент кафедри іноземних мов.
Наукові публікації:
Є автором понад 90 друкованих праць, з яких:
Монографія «Адаптація викладачів іноземної мови до професійної діяльності в льотних навчальних закладах»;
Колективна монографія:
«Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі»;
Більше двадцяти праць навчально-методичного характеру.
Публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Web of Science Core Collection:
1) Plachynda, T., Herasymenko, L., Pukhalska, G., & Kryzhevska, K. (2019). Using Information Communication Technologies in Professional Training of Future Civil Aviation Pilots. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 11(2), 270-281. https://doi.org/10.18662/rrem/129 WoS Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/1367
2) Herasymenko, L., Muravska, S., Radul, S., & Pidlubna, O. (2019). Developing Future Pilots’ Critical Thinking Skills in the Framework of Aviation English. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 11(4Sup1), 91-104. WoS Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2066
Основні напрями наукової діяльності:
Під її керівництвом було захищено три кандидатські дисертації.
Завідувач Науково-дослідної лабораторії «Інноваційні технології навчання іноземних мов».
Коло наукових інтересів: інноваційні технології навчання іноземних мов, шляхи підвищення рівня англомовної професійної підготовки, розвиток критичного мислення майбутніх авіаційних фахівців.
Член спеціалізованої вченої ради К 23.144.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти».
Міжнародні стажування:
Kosice, Slovakia, Academic Society of Michal Baludansky. “European Education in the Context of Sustainable Development: Advanced Experience and Global Trends”
Certificate№044/5-2018 on Advanced Training (120 hours 3,6 – credits ECTS) in European universities of Slovakia – Czech Republic (21.10.2018-27.10.2018)
Участь у міжнародних наукових проектах:
Виконавець Міжнародного проекту «Викладання англійської мови як іноземної» Корпусу Миру США в Україні (1.06.2016-1.03.2018 рр.).
Нагороди та досягнення:
Лауреат обласної премії молодих науковців 2016 року,
сертифікат CAE (Cambridge English: Advanced, C1).
Викладає дисципліни:
Наукова англійська мова
Англійська мова наукового спрямування
Професійна англійська мова
Професійна англійська мова (авіаційна)
Іноземна мова (англійська)
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Додатковий курс англійської мови (В2)
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри військово-соціального та психологічного забезпечення Національної академії Національної гвардії України
Освіта:
У 1990 році закінчив Курганське вище військово-політичне авіаційне училище за спеціальністю «військово-політична авіації». У 1997 році закінчив Київський військовий гуманітарний інститут за спеціальністю «практична психологія» з відзнакою.
Кандидат педагогічних наук з 2005 року. Захистив дисертацію на тему «Методика формування психологічної готовності курсантів-льотчиків до льотної діяльності» захистив у спеціалізованій вченій раді Української інженерно-педагогічної академії Міністерства освіти та науки України.
У 2010 присвоєно вчене звання доцент кафедри психології та педагогіки ХУПС.
25 років вислуги у Збройних Силах, підполковник запасу.
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ – ІV рівня акредитації 21 рік.
Є автором понад 100 публікацій, з яких:
Навчальний посібник. Лідерство сержанта та офіцера (психолого-педагогічний аспект). Бойко О.В., Керницький О.М., Копаниця О.В., Луньков А.В., Романишин А.М., Н.Спейд. – Львів: ЛІСВ, 2009. – 187 с.
Навчальний посібник. Ягупов В., Керницький О., Афанасенко В. та ін. Формування психологічної готовності курсантів-льотчиків до польотів. ХНУПС, Харків. – 152 с. (рекомендований як навчальний посібник для вищих навчальних закладів Міністерства оборони України, гриф надано Департаментом військової освіти і науки Міністерства оборони України, лист № 263/2/1772 від 29.11.2005)
Навчальний посібник. Конфліктологія : навч. посіб. для студ. ВНЗ інж.-пед. спец. Д.В. Коваленко, І.М. Шалімова, О.М. Керницький, В.А. Бурбига, О.Б. Кравченко. Укр. інж.-пед. акад. Х.: Точка, 2012. 221 c. Лист МОНМ 1/11-3148 від 06.03.12
Підручник. Психологічне забезпечення дій формувань Національної гвардії України [Текст]: підручник / Керницький О.М., Пасічник В.І., Бєлай С.В., Ліпатов І.І., Товма І.М. – Х.: Національна акад. НГУ, 2020. – 389 с.
Web of Science: Prihodko I., Yurieva N., Timchenko O., Kernickyi O., Tovma M., Kostikova I. What Motivates Ukrainian Women to Choose a Military Service in Warfare? BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Volume 11, Issue 3, pp. 36-53.
Під його керівництвом було захищено 5 кандидатських дисертацій.
Викладає дисципліни:
Актуальні проблеми педагогіки вищої школи
Прикладна психологія службово-бойової діяльності НГУ
Психологічне забезпечення дій формувань НГУ
Психологічна підтримка та реабілітація
Основи психологічних, соціологічних та педагогічних досліджень
Аспірантка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук Льотної академії Національного авіаційного університету. (зарахована до аспірантури заочної форми навчання 01 вересня 2017 року, наказ № 706/о від 31 серпня 2017 р.)
Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Галина Анатоліївна Пухальська.
Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії затверджена у такому формулюванні: «Формування правової культури майбутніх магістрів медицини в процесі професійної підготовки» (узгоджено рішенням бюро Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології, протокол № 4 від 25.09.2018 р.).
Викладацька діяльність
Викладач дисциплін «Медичне право», «Іноземна мова за професійним спрямуванням» у Донецькому національному медичному університеті (м. Кропивницький) на міжнародному медичному факультеті з жовтня 2016 р. по теперішній час.
Участь у роботі наукових організацій
Дійсний член Асоціації правників України з 29.03.2021 р.
Учасник Спільноти випускників-практиків (CoP) онлайн мережі професійної англійської мови (OPEN) /Online Professional English Network (OPEN) Alumni Community of Practice (CoP) з 24.11.2020 р.
Неформальна освіта
Онлайн курс Університету Пітсбурга (США) «Clinical Terminology for International and US Students» (Клінічна термінологія для іноземних студентів) на навчальній платформі Coursera (сертифікат);
Міжнародна програма для викладачів OPEN (Online Professional English Network) Program 2020 «English as a Medium of Instruction» (Англійська мова як засіб викладання). 29 вересня – 24 листопада 2020 р. (сертифікат).
Публікації:
-
Шульга Н.В. Правова культура майбутніх фахівців медичної галузі як об’єкт комплексного психолого-педагогічного дослідження. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Випуск 4. С. 220-225.
-
Шульга Н.В. Сутність та специфіка формування правової культури майбутніх лікарів під час навчання в університеті. Natural Science Readings. Scientific Journal. School of Economics and Management in Public Administration. Bratislava, 2019. No.1, Volume 1. P. 183-189.
-
Шульга Н.В. Структурно-функціональна модель формування правової культури майбутніх магістрів медицини. Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». 2020. № 71, т.2. С. 261-267.
-
Афтенюк Ю.В., Пухальська Г.А, Шульга Н.В. Риторика як складова підготовки спеціалістів в галузі юриспруденції. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. Черкаси, 2020. Випуск 3.2020. С. 240-245.
-
Шульга Н.В. Рівні сформованості правової культури майбутніх магістрів медицини. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса, 2020. Випуск 28. С.245-250.
-
Шульга Н. Формування структурних компонентів правової культури магістрів медицини. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.1. – Бердянськ : БДПУ, 2021. – С.365–374.
Участь конференціях:
-
Nataliia Shulha. Problems of Legal Culture Formation in Contemporary Medical Education in Ukraine.Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу: зб. тез наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Івано-Франківськ, 11 травня 2018 р. Івано-Франківськ, 2018. С. 71-72.
-
Nataliia Shulha. Legal Culture Components in Development of General Professional Culture of Future Doctors.Сучасний рух науки: тези доп. VІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 6-7 червня 2019 р. Дніпро, 2019. С. 1900-1902.
-
Шульга Н.В. Компоненти правової культури майбутніх фахівців медичної галузі.Актуальні проблеми сучасної науки та освіти: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (част. ІІ) , м. Львів, 15-16 квітня 2020 р., Львів, 2020. С. 23-25.
-
Nataliia Shulha. Components of Legal Culture in Education of Future Masters of Medicine.Integracion de las ciencias fundamentals y applicadas en la paradigm de la sociedad post-industrial: Colleccion de documentos cientificos “LOGOS” con actas de la Conferencia Internacional Cientifica y Practica (Vol.4), Barcelona, 24 de abril de 2020. Barcelona, Espana, 2020. P. 7-9.
-
Шульга Н.В. Використання кейс-методу в правовій підготовці майбутніх медичних фахівців.Paradigmatic view on the concept of world science: Collection of scientific papers “LOGOS” with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Toronto, August 21, 2020. Toronto, Canada, 2020. P. 33-35.
-
Максимова О.П., Шульга Н.В. Використання кейс-методу у формуванні іншомовної комунікативної компетенції студентів медичних ЗВО. Challenges of philological sciences, intercultural communication and translation studies in Ukraine and EU countries: International scientific and practical conference proceedings, Venice, October 30-31 2020. Venice, Italy. P.313-315.
-
Калашнік Н.В., Шульга Н.В. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування.Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища: тези доп. ІІ навч.-метод. конф., м. Вінниця, 10 лютого 2021 р. Вінниця, 2021. С. 82-84.
-
Калашнік Н.В., Шульга Н.В. Формування іншомовної професійно-орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів.Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища: тези доп. ІІ навч.-метод. конф., м. Вінниця, 10 лютого 2021 р. Вінниця, 2021. С. 84-86.
Шульга Н.В. Систематизація дефініцій «правова освіта», «правове виховання», «правова культура» в майбутніх магістрів медицини.Сучасний стан та перспективи розвитку природничих дисциплін в медичній освіті: матер. ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конференції з міжнар. участю, м. Кропивницький, 19 березня 2021 р. Кропивницький, 2021. С. 78-79.
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної педагогіки та соціально – гуманітарних наук
Профіль науковця
ORCID
Науковці України
Web of Science ResearcherID AAD-9549-2019
Освіта:
2001 р. – закінчила факультет фізичного виховання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка за спеціальністю: «Фізичне виховання»;
2018 р. – закінчила Класичний приватний університет (м. Запоріжжя) та здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр за спеціальністю «Науки про освіту», освітня програма Педагогіка вищої школи, професійна кваліфікація Магістр освіти, викладач університетів та вищих навчальних закладів.
Досягнення:
2008 р. – закінчивши заочну аспірантуру в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
2012 р. – присвоєно вчене звання доцент кафедри фізичної і психофізіологічної підготовки;
2015 р. – захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького.
2019 р. – присвоєно вчене звання професор кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук.
Наукові публікації:
Є автором понад 150 друкованих праць, з яких:
Монографія «Професійна підготовка майбутніх авіаційних фахівців: зарубіжний і вітчизняний досвід та шляхи підвищення якості»;
Колективні монографії:
«Гуманітарний вимір якості професійної підготовки фахівців авіаційної галузі»;
«Професійна освіта: андрагогічний підхід»;
«Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі»;
Навчальний посібник з Грифом МОН України «Фізкультурно-оздоровча робота з студентами спеціального навчального відділення у вищій школі»;
Більше десяти навчальних посібників та методичних рекомендацій.
Публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:
1) Integration of Reflection and Self-Regulation as Factors of Personality’s Self-Actualization. T. Plachynda T. Dovha, N. Kotelianets, Y. Kotelianets. Opcion. – 2019. – N° 20. – Р. 890–913. У провідному науковому виданні Венесуели. Scopus.
Посилання
2) Using Information Communication Technologies in Professional Training of Future Civil Aviation Pilots. T. Plachynda, L. Herasymenko, G. Pukhalska, K. Kryzhevska. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol 11, No 2 (2019), С. 270-281 WoS
Посилання
3) Developing of future civil aviation pilots’ motivation for professional activity. T. Plachynda, G. Pukhalska; K. Kryzhevska; A. Dranko; O. Ursol; I. Bloshchynskyi; O. Didenko. Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores Año: VII Número: Edición Especial Artículo no.:61 Período: Octubre, 2019 WoS
Посилання
4) Imagen de un profesor de educación superior: encuesta analítica sobre el juicio de valor de las actividades de educación. T. Plachynda,T. Dovga; O. Levchenko; G. Pukhalska; O. Didenko; I. Bloshchynskyi. Revista Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores Año: VII Número: Edición Especial Artículo no.:61 Período: Octubre, 2019 WoS
Посилання
5) Model characteristics of sportsmen' preparedness in kettlebell lifting. Prontenko Kostiantyn; Griban Grygoriy; Plachynda Tetiana; Mychka Ivan; Khurtenko Oksana; Semeniv Bogdan; Gnydiuk Oleksandr; Muzhychok Vadym; Puzdymir Mykola. Baltic Journal of Health and Physical Activity. Volume 12, Issue 3, 2020 WoS
Посилання
6) Future Military Pilots’ Professional Competence Formation. T. Plachynda, R. Nevzorov, L. Baranovska, P. Onypchenko, I. Bloshchynskyi, O. Didenko. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională Vol. 12 No. 4 (2020) pages: 357-368 WoS
Посилання
7) Professional mobility of the manager of a secondary education institution as the basis of his or her self-development. L. Kravchenko, N. Bilyk, V. Onipko, T. Plachynda, A. Zavitrenko. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. Vol. 13 No. 1 (2021) WoS
Посилання
8) University Student’s Image: Communicative Aspect. T. Plachynda;
T. Dovga; D. Zavitrenko; A. Zavitrenko; K. Kryzhevske. Applied Linguistics Research Journal. Том: 5. Выпуск: 4 Стр.: 145-150 WoS
Посилання
Основні напрями наукової діяльності:
Під її керівництвом було захищено одну докторську та дев’ять кандидатських дисертацій.
Коло наукових інтересів: професійна підготовка фахівців авіаційної галузі в умовах євроінтеграції.
Головний редактор збірника наукових праць «Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки» (ISSN 2522-1477), збірник включений до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б» (Наказ МОН України від 02 липня 2020р. № 886) та наукометричних баз, зокрема Copernicus.
Голова спеціалізованої вченої ради К 23.144.02 з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти».
Міжнародні стажування:
Гуманітарно-природничому університеті в Сандомирі (Республіка Польща), Сертифікат (11-15 червня 2018 р.) за напрямом «Higher Education Institutions As A Medium For The Formation Of A New Generation Of Pedagogical Workers («Заклади вищої освіти як середовище формування нового покоління педагогічних працівників»)
Університет Суспільних наук (UNS) у м. Лодзь (Республіка Польща) та Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC) Сертифікат № 2021/02/0009.21 (грудень 2020 – лютий 2021) «Міжнародна кар’єра науковця та управління науковими проектами»
Викладає дисципліни:
Вища школа та науково-педагогічна діяльність,
Наука та науково-дослідна діяльність,
Професійна освіта
Філософія науки.