272 Авіаційний транспорт

073 Менеджмент

ФОРМАТ та ЗРАЗОК ТЕСТУ з визначення рівня володіння за шкалою ІКАО з загальної та професійно-орієнтованої (авіаційної) англійської мови для спеціалістів із організації повітряного руху (Test of English for ATC Personnel – TEATCP)

 

ФОРМАТ та ЗРАЗОК ТЕСТУ з визначення рівня володіння за шкалою ІКАО з загальної та професійно-орієнтованої (авіаційної) англійської мови для курсантів ФЛЕ та льотного складу (Aviation English Proficiency Test for Pilots – AEPTP)

Для отримання більш детальної інформації звертатися в регіональну комісію на кафедрі іноземних мов КЛА НАУ по телефону (0522) 39-44-36.

Розклад занять на весняний семестр 2018р.

27 рота: 271; класні відділення;
26 рота: 261; класні відділення;
25 рота: 251; класні відділення;
24 рота: 241;242; класні відділення;
M23 рота: M231; класні відділення;
17B рота: 173; класні відділення;
17A рота: 171;172; класні відділення;
16B рота: 163; класні відділення;
16A рота: 161;162; класні відділення;
15B рота: 153; класні відділення;
15A рота: 151;152; класні відділення;
14B рота: 144; класні відділення;
14A рота: 141;142;143; класні відділення;
M13B рота: М134; класні відділення;
M13A рота: M131;M132;M133; класні відділення;
14FC (АН-24/26) рота: 14FC1; класні відділення;
14FD (Л-410) рота: 14FD; класні відділення;
87 рота: 871; класні відділення;
86 рота: 861; класні відділення;
85 рота: 851; класні відділення;
84 рота: 841; класні відділення;
83M рота: 83M; класні відділення;
77 рота: 771; класні відділення;
76 рота: 761; класні відділення;
75 рота: 751; класні відділення;
74 рота: 741;742; класні відділення;
73M рота: 731M;732M; класні відділення;
67 рота: 671; класні відділення;
66 рота: 661; класні відділення;
65 рота: 651; класні відділення;
64 рота: 641; класні відділення;
63M рота: 63M; класні відділення;
57 рота: 571; класні відділення;
56 рота: 561; класні відділення;
55 рота: 551; класні відділення;
54 рота: 541; класні відділення;
97 рота: 973; класні відділення;
96 рота: 961;963; класні відділення;
95 рота: 951; класні відділення;
47 рота: 471;473; класні відділення;
462 рота: 462; класні відділення;
46 рота: 461;463; класні відділення;
452 рота: 452; класні відділення;
45 рота: 451;453; класні відділення;
442 рота: 442; класні відділення;
44 рота: 441;443; класні відділення;
M93 рота: М931;М933; класні відділення;
М432 рота: М432; класні відділення;
M43 рота: М431;М433; класні відділення;

Професійна підготовка надійного авіаційного фахівця – це складне комплексне завдання. Тільки формувати навички і формально передавати знання не можливо. Для роботи в складних видах діяльності, повязаних з ризиком й відповідальністю за людські життя й дуже дорогу техніку, фахівцю необхідно володіти особливими особистісними характеристиками. Професійно-психлогічний відбір, який передує зарахуванню на навчання з найбільш складними спеціальностями, проблему наявності всього комплексу необхідних професійно важливих якостей не вирішує. Завдання досягнення високого результату в даному напрямку професійної надійності вирішується у Кіровоградській льотній академії НАУ системно й комплексно, з використанням потужного арсеналу відповідних ресурсів.

Так, в академії працює оргстроєвий відділ, на співробітників якого (командирів курсів) покладено завдання організації особливого напіввійськового порядку в навчальному закладі, контролю дисципліни й коректним заповненням позааудиторного часу курсантів.

Курсанти академії мешкають у гуртожитках закритого типу, харчуються в академічній їдальні, відвідують заняття у встановленій формі одягу.

Серед найбільш дисциплинованих й успішних курсантів обирається старшинський склад, який забезпечує виконання, як завдань курсантського самоврядування, так і заходів щодо посилення виховної роботи. Рада старшин академії є вищий орган курсантського самоврядування у навчальному закладі.

Таким чином, інструментарій виховної роботи спрямований на особливе військово-патріотичне виховання курсантів, формування їх національної гідності, разом із толерантністю й інтернаціонаціоналізмом, забезпечення таких професійно важливих якостей авіатора, як комунікабельність, лідерські якості, рішучість, відповідальність, самоконтроль, прагнення до вдосконалення, вміння працювати у команді та багато інших.

Для реалізації Плану виховної роботи використовуються:

  • Будинок культури «Авіатор», у якому працюють такі молодіжні обєднання, духовий оркестр, секції вокалу й танцювальні колективи, команда КВК, літературний клуб та багато інших. У БК розташована кіноконцертна зала на 700 місць, яка відкрита для діалогу й співробітництва із зацікавленими інстанціями (тел. директора БК (0522) 39 44 65.)

Інформацію про окремі реалізовані виховні проекти дивіться тут («Люблю Україну, пишаюсь нею», «Патріотизм як елемент суспільної та індивідуальної свідомості», «Музейному комплексу «Земля козака Мамая» бути!», «Спільна добра справа – перемога кожного», «У народному стилі»).

Дочірні категорії