ФОРМАТ та ЗРАЗОК ТЕСТУ з визначення рівня володіння за шкалою ІКАО з загальної та професійно-орієнтованої (авіаційної) англійської мови для спеціалістів із організації повітряного руху (Test of English for ATC Personnel – TEATCP)

 

ФОРМАТ та ЗРАЗОК ТЕСТУ з визначення рівня володіння за шкалою ІКАО з загальної та професійно-орієнтованої (авіаційної) англійської мови для курсантів ФЛЕ та льотного складу (Aviation English Proficiency Test for Pilots – AEPTP)

Для отримання більш детальної інформації звертатися в регіональну комісію на кафедрі іноземних мов КЛА НАУ по телефону (0522) 39-44-36.

M13A рота: M131,M132,M133 класні відділення;
M13B рота: M134,M135 класні відділення;
14A рота: 141,142,143 класні відділення;
14B рота: 144 класні відділення;
15A рота: 151,152 класні відділення;
15B рота: 153 класні відділення;
16A рота: 161,162 класні відділення;
16B рота: 163 класні відділення;
17A рота: 171,172 класні відділення;
17B рота: 173 класні відділення;
M23 рота: M231 класні відділення;
24 рота: 241,242 класні відділення;
25 рота: 251 класні відділення;
26 рота: 261 класні відділення;
27 рота: 271,272 класні відділення.
54 рота: 541 класні відділення;
55 рота: 551 класні відділення;
56 рота: 561 класні відділення;
57 рота: 571 класні відділення;
63M рота: 63M класні відділення;
64 рота: 641 класні відділення;
65 рота: 651 класні відділення;
66 рота: 661 класні відділення;
67 рота: 671 класні відділення;
73M рота: 73M класні відділення;
74 рота: 741,742 класні відділення;
75 рота: 751 класні відділення;
76 рота: 761 класні відділення;
77 рота: 771 класні відділення;
83M рота: 83M класні відділення;
84 рота: 841 класні відділення;
85 рота: 851 класні відділення;
86 рота: 861 класні відділення;
87 рота: 871 класні відділення.
M43 рота: M431,M433 класні відділення;
M432 рота: M432 класні відділення;
44 рота: 441,443 класні відділення;
442 рота: 442 класні відділення;
45 рота: 451,453 класні відділення;
452 рота: 452 класні відділення;
46 рота: 461,463 класні відділення;
462 рота: 462 класні відділення;
47 рота: 471,473 класні відділення;
472 рота: 472 класні відділення;
M93 рота: M931,M932 класні відділення;
95 рота: 951 класні відділення;
96 рота: 961,963 класні відділення;
97 рота: 971,973 класні відділення.

Професійна підготовка надійного авіаційного фахівця – це складне комплексне завдання. Тільки формувати навички і формально передавати знання не можливо. Для роботи в складних видах діяльності, повязаних з ризиком й відповідальністю за людські життя й дуже дорогу техніку, фахівцю необхідно володіти особливими особистісними характеристиками. Професійно-психлогічний відбір, який передує зарахуванню на навчання з найбільш складними спеціальностями, проблему наявності всього комплексу необхідних професійно важливих якостей не вирішує. Завдання досягнення високого результату в даному напрямку професійної надійності вирішується у Кіровоградській льотній академії НАУ системно й комплексно, з використанням потужного арсеналу відповідних ресурсів.

Так, в академії працює оргстроєвий відділ, на співробітників якого (командирів курсів) покладено завдання організації особливого напіввійськового порядку в навчальному закладі, контролю дисципліни й коректним заповненням позааудиторного часу курсантів.

Курсанти академії мешкають у гуртожитках закритого типу, харчуються в академічній їдальні, відвідують заняття у встановленій формі одягу.

Серед найбільш дисциплинованих й успішних курсантів обирається старшинський склад, який забезпечує виконання, як завдань курсантського самоврядування, так і заходів щодо посилення виховної роботи. Рада старшин академії є вищий орган курсантського самоврядування у навчальному закладі.

Таким чином, інструментарій виховної роботи спрямований на особливе військово-патріотичне виховання курсантів, формування їх національної гідності, разом із толерантністю й інтернаціонаціоналізмом, забезпечення таких професійно важливих якостей авіатора, як комунікабельність, лідерські якості, рішучість, відповідальність, самоконтроль, прагнення до вдосконалення, вміння працювати у команді та багато інших.

Для реалізації Плану виховної роботи використовуються:

  • Будинок культури «Авіатор», у якому працюють такі молодіжні обєднання, духовий оркестр, секції вокалу й танцювальні колективи, команда КВК, літературний клуб та багато інших. У БК розташована кіноконцертна зала на 700 місць, яка відкрита для діалогу й співробітництва із зацікавленими інстанціями (тел. директора БК (0522) 39 44 65.)

Інформацію про окремі реалізовані виховні проекти дивіться тут («Люблю Україну, пишаюсь нею», «Патріотизм як елемент суспільної та індивідуальної свідомості», «Музейному комплексу «Земля козака Мамая» бути!», «Спільна добра справа – перемога кожного», «У народному стилі»).

І зміна ІІ зміна
1 пара 08:30 – 09:50

2 пара 10:00 – 11:20

3 пара 11:40 – 13:00

4 пара 13:10 – 14:30
4 пара 13:10 – 14:30

5 пара 15:00 – 16:20

6 пара 16:30 – 17:50

7 пара 18:00 – 19:20

Важливою формою підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів в Кіровоградській льотній академії Національного авіаційного університету є аспірантура.

Аспірантура в Кіровоградській льотній академії Національного авіаційного університету започаткована у 1994 році.

За роки свого існування Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету підготувала багато вчених з технічних та педагогічних наук .

Успішно функціонує спеціалізована вчена рада по захисту кандидатських дисертацій зі спеціальності: 05.22.13 – Навігація та управління рухом. Це дозволяє готувати фахівців найвищої кваліфікації не тільки для потреб академії, а й для багатьох вищих навчальних закладів, науково-дослідних установ як України, так і зарубіжних країн.

Навчання в аспірантурі КЛА НАУ здійснюється з відривом та без відриву від виробництва.

Підготовка аспірантів в КЛА НАУ проводиться за наступними спеціальностями:

Спеціальність 275 «Транспортні технології (авіаційний транспорт)»

Спеціальність 011 «Науки про освіту»

Оголошення про прийом до аспірантури на 2017 рік

Розклад вступних іспитів та консультацій на 2017 рік

Паспорти спеціальностей,
за якими здійснюється навчання в аспірантурі КЛА НАУ

ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.13 - навігація та управління рухом

І. Формула спеціальності:

Галузь науки і техніки, що охоплює методи та засоби навігації, дистанційного спостереження об’єктів, технічне забезпечення й організацію управління рухом транспортних засобів й інших рухомих об’єктів, системи та процеси навігаційного обслуговування.

ІІ. Напрямки досліджень:

  • Дослідження закономірностей процесів навігації та управління рухом, розроблення методів і засобів управління рухом і орієнтації транспортних засобів і їх потоків.
  • Принципи формування та використання фізичних і інформаційних полів для навігації, спостереження й управління рухом.
  • Структурний аналіз і синтез динамічних складних систем і процесів у них, а також ієрархічних, поліергатичних систем навігаційного обслуговування, їх оптимізація та ідентифікація.
  • Ситуаційний аналіз стану середовища (космічного, атмосферного, наземного) при використанні засобів зв’язку, навігації, спостереження, розпізнавання та класифікації об’єктів.
  • Розроблення методологічних основ створення систем вимірювання координат, параметрів руху, розпізнавання цілей, визначення оптимальних траєкторій руху об’єктів.
  • Розроблення теоретичних засад й основ побудови систем і алгоритмів обробки сигналів для ефективного виявлення об’єктів, підвищення точності та надійності інформації про параметри руху, просторове положення та стан об’єктів спостереження, розпізнавання об’єктів, розділення цілей.
  • Розроблення методологічних основ, теорії та принципів побудови систем дистанційного виявлення, спостереження та розпізнавання об’єктів у різних діапазонах електромагнітних і акустичних коливань на засадах активної, напівактивної, пасивної, первинної та вторинної локації, однопозиційних і багатопозиційних локаційних і навігаційних систем.
  • Розроблення методів комплексної обробки інформації та способів їх застосування в системах спостереження, розпізнавання об’єктів, навігації й управління рухом.
  • Розроблення методів і засобів дистанційного виявлення та розпізнавання небезпечних об’єктів на траєкторії руху або в зоні відповідальності, дослідження зв’язків інформаційних параметрів активного та пасивного дистанційного зондування середовища з характеристиками об’єктів та/або небезпекою об’єктів і траєкторій руху.
  • Дослідження методів проектування та експлуатації систем навігації в різних середовищах, засобів навігаційного обслуговування й управління рухом, підвищення їхньої точності, цілісності, надійності й експлуатаційної готовності.
  • Розроблення методів контролю, випробувань і сертифікації систем і комплексів навігації й управління рухом, методів науково-технічної експертизи систем і комплексів.
  • Дослідження методів підвищення ефективності процесів навігації й управління рухом, засобів й систем навігаційного обслуговування.
  • Проблеми ефективного використання космічного, повітряного  та наземного простору.
  • Дослідження закономірностей формування та циркуляції інформаційних потоків у системах навігаційного обслуговування й управління рухом.
  • Розроблення методів організації функціонування систем навігаційного обслуговування і їх засобів.
  • Дослідження закономірностей діяльності операторів і їх колективів у системах навігаційного обслуговування, й управління рухом.
  • Математичне моделювання поведінки та методи керування транспортним засобом в екстремальних умовах.
  • Розроблення методів оптимізації завантаження транспортного засобу з метою забезпечення безпеки його руху.
  • Дослідження та розроблення методів виводу рухомих об’єктів у локально обмежений простір з визначеними просторово-часовими координатами, а також принципів прийняття рішень за допомогою навігаційних систем і систем спостереження.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.

ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту

І. Формула спеціальності:

Галузь науки і техніки, яка займається створенням методологічних основ оптимального технічного використання засобів транспорту (зокрема рухомого складу, обладнання та засобів забезпечення транспортних і навантажувально-розвантажувальних робіт), їх технічної експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, вивченням закономірностей змінювання технічного стану засобів транспорту, розробленням технічних заходів щодо підвищення надійності функціональних і енергетичних транспортних систем, створення умов для високоефективного використання засобів транспорту з дотриманням вимог охорони навколишнього природного середовища.

ІІ. Напрями досліджень:

  • Теоретичні основи виробництва експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та відновлення засобів транспорту. Стратегія розвитку реконструкції та переоснащення підприємств виробництва, експлуатації, ремонту та зберігання засобів транспорту.
  • Системні властивості засобів транспорту в умовах експлуатації: надійність, безвідмовність, довговічність, паливна економічність, ремонтна придатність, безпека використання, екологічність, ергономічність, естетичність і методи їх оптимізації.
  • Функціонування засобів транспорту в різних умовах експлуатації, виробничо-технічна база для забезпечення їх технічної готовності. Методи профілактичного обслуговування засобів транспорту, розроблення засобів діагностики та прогнозування їх технічного стану.
  • Методи підвищення паливної економічності та поліпшення екологічних показників засобів транспорту в умовах експлуатації. Розроблення ресурсозберігальних екологічно чистих технологій експлуатації засобів транспорту. Розширення паливної бази засобів транспорту.
  • Охорона навколишнього середовища від шкідливого впливу засобів транспорту на всіх етапах життєвого циклу. Розроблення методів оцінювання та способів підвищення екологічної безпеки засобів транспорту.
  • Розроблення нових і вдосконалення наявних науково-обґрунтованих стратегій, режимів і програм технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до транспортної техніки, визначення параметрів необхідної ремонтно-експлуатаційної інфраструктури.
  • Створення наукових основ і методів розрахунку параметрів і управління ресурсом, надійністю та технічним станом засобів транспорту, розроблення методів підвищення ефективності експлуатації засобів транспорту та їх функціональних систем, обладнання та засобів забезпечення їх працездатності.
  • Дослідження способів і технологічних процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, відновлення їх деталей, розроблення методів і технічних засобів механізації, автоматизації та комп’ютеризації процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, удосконалення організації, методів, засобів підвищення зносостійкості та ресурсу деталей, вузлів, агрегатів засобів транспорту в технологіях ремонту.
  • Дослідження ефективності функціонування ергатичних систем управління засобами транспорту, розроблення заходів, засобів і методів поліпшення якості експлуатації, технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту.
  • Дослідження якості та надійності (безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність і збереженість) засобів транспорту, їх агрегатів на стадіях проектування конструкцій і технологій, виробництва й експлуатації.
  • Дослідження, розроблення та прогнозування методів удосконалення тактико-технічних і експлуатаційних характеристик засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до їх ремонтопридатності та технологічності обслуговування, підвищення ефективності контролю технічного стану транспортної техніки, встановлення закономірностей змінювання параметрів технічного стану у процесі експлуатації, впровадження методів і засобів діагностування та прогнозування технічного стану засобів транспорту, що забезпечують високу ефективність їх використання та надійність роботи.
  • Дослідження впливу експлуатаційних чинників на показники роботи засобів транспорту, розроблення методів підвищення економічності витрачання палива, олив, мастил, спеціальних рідин і поліпшення екологічних показників транспортних засобів в умовах експлуатації.
  • Удосконалення технічної експлуатації та розроблення технічних засобів залізничних станцій і вузлів, диспетчерської й електричної сигналізації, автоблокування, переїзної сигналізації, автоматизованого керування засобами транспорту загального та не загального користування (для дослідження в галузі залізничного транспорту).
  • Дослідження та розроблення методів і технічних засобів обробки польової інформації й обґрунтування її застосування під час експлуатації, технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
  • Розроблення нових і вдосконалення чинних вимог Норм льотної придатності. Розроблення методологій, методів і засобів сертифікації літальних апаратів і їх силових установок, обладнання та спецтехніки, що використовуються під час технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки, експлуатаційних і ремонтних підприємств цивільної авіації (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
  • Розроблення методів експлуатації захисних, причальних і обмежувальних споруд морських і річкових портів і судноремонтних заводів, підхідних каналів, шлюзів і інших гідротехнічних споруд, що забезпечують необхідні умови функціонування морського та річкового флоту (для дослідження в галузі водного транспорту).

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.

ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
13.00.04 – теорія і методика професійної освіти

І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, методи, засоби, організаційні форми та засоби професійної освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності:
1. за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
2. за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів усіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
3. за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
4. за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): усі види галузевої освіти;
5. за характером досліджень: фундаментальні, прикладні, порівняльні;
6. за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень:

  1. Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей.
  2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
  3. Порівняльна професійна педагогіка.
  4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
  5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
  6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
  7. Теорія та методика професійного навчання дорослого й незайнятого населення.
  8. Стандартизація у професійній освіті.
  9. Інноваційні процеси у професійній освіті.
  10. Післядипломна освіта фахівців.
  11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
  12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
  13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
  14. Теорія та методика організації навчально-виробничої, виробничої та навчальної практик у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
  15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
  16. Педагогічні технології в неперервній професійній освіті.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
педагогічні науки.

До аспірантури приймаються громадяни України, які мають вищу освіту і кваліфікацію спеціаліста або магістра.

Громадяни інших держав можуть бути прийняті до аспірантури на підставі договорів, що укладаються з вищими навчальними закладами або у відповідності до міждержавних, міжурядових угод.

Термін навчання в аспірантурі з відривом від виробництва — 3 роки,
без відриву від виробництва — 4 роки.

Вступники, які на час вступу до аспірантури склали всі або декілька кандидатських іспитів, звільняються від відповідних вступних іспитів до аспірантури і їм зараховуються оцінки кандидатських іспитів.

Особам, які допущені до складання вступних іспитів до аспірантури, для підготовки та складання вступних іспитів надається додаткова оплачувана відпускна за місцем роботи з розрахунку 10 днів на кожний іспит.

На підставі результатів вступних іспитів до аспірантури приймальна комісія приймає рішення щодо кожного вступника.

У разі одержання однакових оцінок переважне право при зарахуванні до аспірантури мають вступники, рекомендовані до вступу до аспірантури вченою радою КЛА НАУ, а також вступники, які успішно закінчили магістратуру і склали всі або декілька кандидатських іспитів.

Для прийому до аспірантури необхідно подати:

- заяву на ім’я начальника академії (зразок у відділі аспірантури);
- особовий листок з обліку кадрів;
- анкету встановленого зразка;
- список опублікованих наукових праць і винаходів. Аспіранти, які не мають опублікованих наукових праць і винаходів подають наукові доповіді (реферати) з обраної ними наукової спеціальності;
- медичну довідку про стан здоров'я за формою 286-у;
- копію диплома про закінчення вищого навчального закладу із зазначенням одержаної кваліфікації спеціаліста або магістра (особи, які здобули відповідну освіту за кордоном - копію нострифікованого диплома) завірену печаткою;
- довідку з місця роботи;
- довідку про розмір заробітної плати (для очників);
- характеристику з місця роботи;
- копію ідентифікаційного номера;
- копію паспорта;
- копію військового квитка  або приписного свідоцтва (за наявності);
- посвідчення про складені кандидатські іспити (за наявності складених кандидатських іспитів);
- 2 фотокартки розміром 4х6 та 3х4 см;
- 6 конвертів з марками;
- 4 файли.

Паспорт, диплом про вищу освіту та військовий квиток (приписне свідоцтво), подаються вступником особисто.

Документи вкладають в папку з зав'язками та подають до відділу аспірантури.

Особи, які раніше пройшли повний курс підготовки в аспірантурі, а також відраховані з неї за протиправні дії або невиконання індивідуального плану підготовки, права на повторний вступ до аспірантури не мають.

Зарахування аспірантів відбувається за наказом начальника академії.

Кандидатські іспити є складовою частиною атестації науково-педагогічних і наукових кадрів. Кандидатські іспити проводяться з метою встановлення глибини професійних знань, наукового і культурного кругозору здобувача наукового ступеня кандидата наук, підготовленості його до самостійної науково-дослідної діяльності. Складання кандидатських іспитів здобувачами є обов’язковим для присудження їм наукового ступеня кандидата наук.

Аспіранти, які мають вищу освіту із спеціальності, що не відповідає галузі науки, з якої підготовлено дисертацію на підставі рішення відповідної спеціалізованої вченої ради складають додаткові кандидатські іспити із наукових спеціальностей відповідно галузі науки.

Кандидатський іспит із спеціальної дисципліни складається за двома програмами:

  1. типовою, затвердженою Міністерством освіти і науки України;
  2. додатковою, затвердженою провідною кафедрою або науково-практичним семінаром.

До складу комісії з приймання кандидатського іспиту із спеціальності повинно входити не менше 3-х фахівців, два з яких мають бути докторами наук, третій — кандидатом наук з цієї спеціальності.

До складу комісії з приймання кандидатського іспиту з філософії повинно входити не менше 2-х фахівців, один з яких має бути доктором філософських наук, а інший кандидатом філософських наук.

До складу комісії з приймання кандидатського іспиту з іноземної мови повинно входити не менше 2-х викладачів кафедри іноземних мов, а також викладач спеціальної кафедри, який має науковий ступінь із спеціальності аспіранта (здобувача) наукового ступеня кандидата наук і вільно володіє відповідною мовою.

Витрати пов’язані з підготовкою здобувачів та аспірантів сторонніх організацій для складання кандидатських іспитів, проводяться за рахунок коштів здобувачів (аспірантів) або організацій, в яких вони працюють.

Кандидатські іспити проводяться 2 рази на рік у травні та листопаді.

Самостійна робота над дисертацією на здобуття наукового ступеня кандидата наук є однією з форм підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів.

Здобувачами наукового ступеня кандидата наук, які працюють над дисертаціями поза аспірантурою (далі – здобувачі), можуть бути особи, які мають вищу освіту і кваліфікацію спеціаліста або магістра.

Здобувачі прикріплюються до вищих навчальних закладів, наукових установ, що мають аспірантуру з відповідних спеціальностей, з метою підготовки і захисту кандидатської дисертації, а також для поглибленого теоретичного вивчення спеціальних дисциплін, вивчення іноземної мови та філософії, складання кандидатських іспитів на термін до 5 років.

Особи, які раніше пройшли повний курс навчання в аспірантурі за державним замовленням, правом прикріплення до вищих навчальних закладів наукових установ не користуються.

Особи, які повністю використали термін прикріплення як здобувачі, правом повторного прикріплення не користуються.

Для прикріплення до КЛА НАУ з метою складання кандидатських іспитів подаються наступні документи:

- заяву на ім’я начальника академії (зразок у відділі аспірантури);
- клопотання від установи, в якій працює здобувач;
- завірена печаткою копія диплома про вищу освіту з додатком;
- довідка з місця роботи;
- копія паспорта;
- копія ідентифікаційного коду;
- список публікацій (за наявності);
- витяг із протоколу засідання вченої ради про затвердження теми наукового дослідження (за наявності). Здобувачі, що складатимуть спеціальність обов’язково надають завірену печаткою ксерокопію витягу з протоколу засідання Координаційної ради;
- реферат обсягом 24 сторінки машинопису. Реферат є допуском до складання кандидатського іспиту і подається до відділу аспірантури за 20 днів до початку іспиту;
- папку з зав’язками;
- 10 аркушів ксероксного паперу;
- два файли.

Кандидатські іспити платні. Оплата згідно кошторису КЛА НАУ.

Для прикріплення здобувачами наукового ступеня кандидата наук для підготовки дисертації подаються документи:

- заяву на ім’я начальника академії (зразок у відділі аспірантури);
- особовий листок з обліку кадрів;
- анкету встановленого зразка;
- список опублікованих наукових праць і винаходів. Вступники, які не мають опублікованих наукових праць і винаходів подають наукові доповіді (реферати) з обраної ними наукової спеціальності;
- медичну довідку про стан здоров'я за формою 286-у;
- копію диплома про закінчення вищого навчального закладу із зазначенням одержаної кваліфікації спеціаліста або магістра (особи, які здобули відповідну освіту за кордоном - копію нострифікованого диплома) завірену печаткою;
- витяг із протоколу засідання Вченої ради про затвердження теми наукового дослідження (за наявності). Здобувачі, що складатимуть спеціальність обов’язково надають завірену печаткою ксерокопію витягу з протоколу засідання Координаційної ради;
- довідку з місця роботи;
- характеристику з місця роботи;
- копію ідентифікаційного номера;
- копію паспорта;
- посвідчення про складені кандидатські іспити (за наявності складених кандидатських іспитів);
- 2 фотокартки розміром 4х6 та 3х4 см;
- 6 конвертів з марками;
- 4 файли.

Аспіранти мають право на:

  1. Користування навчально-виробничою, науковою, культурно-спортивною, оздоровчою базою КЛА НАУ.
  2. Отримання будь-якої відкритої наукової інформації і наукового консультування.
  3. Участь у науковій діяльності кафедри, відділу, лабораторії.
  4. Отримання державної стипендії встановленого розміру в разі зарахування на навчання з відривом від виробництва за державним замовленням.
  5. Переривання навчання з поважних причин з подальшим його продовженням. Тривалість і кількість переривань навчання, а також поважність причин визначається вченою радою КЛА НАУ.
  6. Щорічні канікули тривалістю до двох календарних місяців, які включаються до загального терміну навчання з відривом від виробництва.
  7. Участь у виборах до органів самоврядування КЛА НАУ.
  8. Роботу за сумісництвом відповідно до законодавства України (на підставі укладених договорів).
  9. Безпечні та нешкідливі умови навчання і праці.
  10. Забезпечення впорядкованим житлом у разі зарахування на навчання з відривом від виробництва за державним замовленням – на час навчання за умови оплати вартості користування житлом аспірантом (іногороднім).
  11. Покладення КЛА НАУ на аспірантів обов’язків, не пов’язаних з підготовкою дисертації, забороняється.

Аспірантам, які навчаються без відриву від виробництва та успішно виконують індивідуальний план роботи, за місцем роботи надається додаткова оплачувана щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів для складання кандидатських іспитів виконання роботи над дисертацією та, за їх бажанням, протягом чотирьох років навчання – один вільний від роботи день на тиждень з оплатою його в розмірі 50 відсотків середньої заробітної плати працівника.

Аспіранти, які закінчили навчання в аспірантурі з відривом від виробництва за державним замовленням, працевлаштовуються згідно з Угодою про підготовку аспірантів за рахунок державного замовлення, а аспіранти які закінчили навчання в аспірантурі поза державним замовленням – згідно з контрактом.

Аспіранти зобов’язані:

  1. Дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм поведінки.
  2. Глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю, підвищувати загальний культурний рівень.
  3. Опанувати методологію проведення наукових досліджень.
  4. Виконувати індивідуальний  план роботи над дисертацією. Індивідуальний план роботи аспіранта передбачає складання кандидатських  іспитів із спеціальності, іноземної мови та філософії, а за потреби – додаткового іспиту, визначеного рішенням спеціалізованої вченої ради закладу, установи, де передбачається захист дисертації і заліків з дисциплін, визначених рішенням вченої ради КЛА НАУ, з урахуванням профілю, а також педагогічної практики.
  5. Звітувати про хід виконання дисертації на засіданні кафедри, семінару, лабораторії КЛА НАУ.
  6. У встановлений термін захистити дисертацію або подати її до спеціалізованої вченої ради.
  7. Дотримуватися статуту і правил внутрішнього розпорядку КЛА НАУ.

Більш докладну інформацію можна отримати за адресою:

Відділ аспірантури
Кіровоградська льотна академія
Національного авіаційного університету
Корпус медичної санчастини, 5 поверх
вул. Добровольського,1
м. Кіровоград, 25005
Завідувач відділу аспірантури Пухальська Галина Анатоліївна
тел. 39-47-26; 39-47-92.

Вибачте, сторінка в розробці.

Дочірні категорії