• Ukrainian
  • English (UK)
     

Договір

Державний університет телекомунікацій

Договір

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Договір

Луцький національний технічний університет

Договір

Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Договір

Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького

Договір

Університет державної фіскальної служби України

Договір

Херсонська державна морська академія

Договір

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України

Договір

Харківський Національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба

Договір

Слов’янський фаховий коледж Національного авіаційного університету

Договір

ДВНЗ «Придніпровська академія будівництва та архітектури»

Договір

Національний університет «Одеська морська академія»

Договір

Кіровоградський національний технічний університет

Договір

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Договір

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка

Договір

Одеський автомобільно-дорожний коледж Одеського національного політехнічного університету

Договір

Національна академія Національної гвардії України

Одним із основних напрямків міжнародної діяльності Льотної академії НАУ є розвиток міжнародного співробітництва з закладами вищої освіти закордонних держав, який спрямований на забезпечення інтеграції Академії з міжнародною університетською спільнотою, створення оптимальних умов для академічної мобільності курсантів та науково-педагогічних працівників, реалізацію спільних освітніх програм, підготовку наукових кадрів, пошук, вивчення і застосування кращого закордонного досвіду науково-дослідної та навчально-методичної роботи, адаптацію до європейських та світових стандартів із збереженням кращих напрацювань національної освіти, підвищення іміджу Академії в Україні та за її межами.

Льотна академія НАУ активно співпрацює із закордонними закладами вищої освіти з різних країн світу - Польща, Грузія, Чехія, Вірменія, Таджикистан, Болгарія, Туреччина тощо, з якими підписані угоди, договори та меморандуми про навчальне та науково-освітнє міжнародне співробітництво.

     

Договір

Сілезький технологічний університет (м. Глівіце, Польща)

Договір

Економічний університет - Варна (м. Варна, Болгарія)

Договір

Ескішехірський технічний університет (м. Ескішехір, Туреччина)

Договір

Програма обміну MEVLANA, Ескішехірський технічний університет (м. Ескішехір, Туреччина)

Договір

Авіаційний університет Грузії (м.Тбілісі, Грузія)

Договір

Єреванський державний університет (м. Єреван, Вірменія)

Договір

Вища школа управління охороною праці (м. Катовіце, Польща)

Договір

Краківський економічний університет (м. Краків, Польща)

Договір

Вища школа бізнесу Національного університету ЛУІ (м. Новий Сонч, Польща)

Договір

Вища школа лінгвістична (м.Ченстохов, Польща)

Договір

Дангарінський державний університет (м. Дангара, Таджикистан)

Договір

Льотна школа «BLUE SKY AVIATION» (м.Прага, Чехія)

 

 

UKRAINE

Ukraine – is a country of Central and Eastern Europe. Ukraine is a unitary state and a parliamentary-presidential republic. It consists 24 regions.
Ukraine borders with Poland, Slovakia, Russia, Belarus, Hungary, Romania and Moldova.
The capital of Ukraine is Kyiv.
The currency – hryvnia (UAH).
The largest river is Dnipro.
The largest mountain are Carpathians.
Territory - 603.7 thousand sq. km.
Population - 42 mln.Ukraine is a member of The United Nations, the Council of Europe, UNESCO and almost 40 influential international organizations, programs and projects - such as the World Bank for Reconstruction and Development, International Monetary Fund, the International Labour Organization, World Trade Organization and others.
Natural resources: iron ore, coal, manganese, nickel, uranium, oil, gas and others.
Industry: metallurgy, mechanical engineering and instrumentation, aerospace, mining, processing, chemical and pharmaceutical and other industries.
Climate: temperate continental. In Ukraine there are 4 distinct seasons: autumn - from September to November, winter - from December to February, spring - from March to May, summer - from June to August. The daily t ° in January is - 7 ° C, in July + 24 ° C.
National dishes:
Borsch - one of the most popular dishes in Ukraine, there are 3 kinds of borsch: red, oxalic, cold.
Vareniki - boiled dough with different fillings - a traditional Ukrainian dish.
Salo - healthy, delicious and satisfying food.
Holubtsi - a dish prepared with fresh leaves of cabbage and filling of meat, rice or millet or corn cereal, potatoes, beans, mushrooms, onions, carrots and spices.

Public holidays:
January 1 - New Year;
January 7 - Christmas;
January 22 - Day of Conciliarity of Ukraine
March 8 - International Women's Day;
Spring - Easter;
1 and 2 May - International Workers' Day;
May 9 - Victory Day;
June 19 - Trinity;
June 28 - Day of Constitution of Ukraine;
August 24 - Independence Day of Ukraine;
October 14 - Day of Defender of Ukraine.
December 25 - Catholic Christmas in Ukraine

KROPYVNYTSKYI

Kropyvnytskyi is a city in the center of Ukraine. It is the administrative center of Kirovohrad region. The region borders with Cherkasy in the north, Poltava in the northeast, Dnipropetrovsk in the east and southeast, Mykolayiv and Odesa in the south, and Vinnytsia in the west.
The largest river of the city is Ingul.
Territory - 103 sq. km
Population – 227 413 people. Most of them are Ukrainians, there is a large community of Russians, as well as Belarusians, Moldovans, Armenians, Bulgarians, Georgians, Germans and other ethnic groups.
Climate: The daily t ° in January is −5,6˚C, in July +20,2˚C.
The main sights of the city:
- Dvortsova Street;
- the Arboretum;
- the Museum of Local Lore;
- the Fortress of St. Elizabeth;
- The monument of the First tram;
- The Museum of Heinrich Neuhaus;
- Kropyvnytskyi Academic Music and Drama Theatre;
- Kovalivsky Park;
- Victory Park;
- Cossack Island

FLIGHT ACADEMY OF NAU

Flight Academy of NAU has been training aviation professionals since 1951. During its existence, the academy has trained more than 110 thousand specialists from 80 countries.

Flight Academy of NAU prepares:

“Pilot” (flight training is carried out on NARP-1, Cessna 172, K-10, At-3, L-410, Antonov-2, Antonov-26);
“Air Traffic Controller”;
“Engineer for aeronautical information”;
“Engineer for rescue fighting”;
“Engineer for maintenance and diagnostics of aeronautical equipment”;
“Organizational support and management of aviation production”;

“International air transportation manager”.
“Specialists in international aviation law”
"Aviation robotics systems"
"International Air Transport Management"
"Іnformation and project management"

The academy carries out a full cycle of training: preparatory course for foreign students, Bachelor’s and Master’s programs, Post-graduate courses.

Three training airfields, training aircraft, flight simulators (An-24, An-26, L-410), certified according to the requirements of European standards, allow not only theoretical but also practical training of cadets / students.
Our institution aims to gradually enter the educational European and international space. The geography of the countries from which future aviation specialists came to study at the Academy is very diverse: Turkey, Sudan, Nigeria, Egypt, India, Livia, . We maintain constant relations with the Embassies of all the above countries. All our students study in accordance with current international agreements and with the guarantee of rights and freedoms provided by the legislation of Ukraine.
Since its foundation, our Flight academy has undergone a worthy path of development and reform, has made a significant contribution to the training of national and international aviation personnel and continues to build a highly qualified capacity for the progress of world aviation.

Блашко Юлія Ігорівна

Аспірантка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук Льотної академії Національного авіаційного університету. (зарахована до аспірантури очної (денної) форми навчання 29 серпня 2019 року наказ № 22 від 29 серпня 2019 р.)  

Науковий керівник доктор педагогічних наук, професор Плачинда Тетяна Степанівна.

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії затверджена у такій редакції: «Формування стресостійкості майбутніх пілотів цивільної авіації у процесі професійної підготовки». (затверджено на Вченій Раді ЛА НАУ протокол № 8 від 22 жовтня 2019 р., за координовано на Міжвідомчій раді з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології протокол №1 від 28.01.2020 р.).

Неформальна освіта: тренінг для тренерів з вишкільної методи Пласту-НСОУ, 50 годин, Львів, листопад 2019 р. (сертифікат 1)

Публікації:

  1. Блашко Ю. Стрессоустойчивость как психолого-педагогическая проблема. Международный научно-методический рецензированный журнал «Образование в XXI веке». Ереван, 2020. № 2(4), С. 219-228.

  2. Блашко Ю.І. Стресостійкість як професійна якість майбутніх пілотів цивільної авіації. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. №8. С. 32-36.

Участь конференціях:

  1. Ю. Блашко. Професійна стресостійкість фахівців цивільної авіації. «Авіація та космонавтика: стан, досягнення і перспективи», яка присвячена Всесвітньому Дню авіації і космонавтики: матеріали 40 міжнар. наук.-практ. конф.,  (м. Кропивницький, 12 квітня 2020 р.). Кропивницький, 2020. С. 461-462.

  2. Блашко Ю.І. Стресостійкість як складова професійно важливих якостей майбутніх пілотів цивільної авіації. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, (м. Мелітополь, 27-29 травня 2020 р.). Мелітополь, 2020. С. 155-158.

  3. Blashko Yu. I. Specifics of Professional Activity of Future Pilots of Civil Aviation Postgraduate Student VIII International Scientific and Practical Conference «Current Issues of Education and Science» (10-11.11.20) International Journal of Education and Science, Vol. 3, №4, 2020. P. 30 DOI: 10.26697/ijes.2020.4.5 (Cертифікат 2)

  4. Блашко Ю. Стресостійкість фахівців з ексримальними умовами праці. Проблеми та перспективи розвитку системи безпеки життєдіяльності: зб. наук. праць ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, курсантів та студентів, (Львів, 25-26 березня 2021 р.). Львів, 2021. С. 329-331.

Відзнаки: стипендія обласної державної адміністрації та обласної ради аспірантам, які навчаються у закладах вищої освіти Кіровоградської області, 2021 р.

Данильченко Олександр Анатолійович

Аспірант за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук Льотної академії Національного авіаційного університету (зарахований до аспірантури заочної форми навчання 2 вересня 2019 року наказ № 961 від 30 серпня 2019 р.).

Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Керницький Олександр Михайлович.

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії затверджена у такій редакції: «Формування соціально-правових компетентностей майбутніх офіцерів Національної гвардії України». (затверджено на Вченій Раді ЛА НАУ протокол №8 від 22 жовтня 2019 р.) 

Викладацька діяльність

Інформаційно-пропагандистське забезпечення, Основи організації аналітичної роботи з військовослужбовцями, ВНЗ Національна академія Національної гвардії України, 2019-2020 рр.

Міжнародне гуманітарне право, Організаційно-правові засади правоохоронної діяльності Національної гвардії України, ВНЗ Національна академія Національної гвардії України, 2020-2021 рр.

Участь у роботі наукових організацій

Секретар підсекції 4.3 «Соціально-гуманітарні аспекти професійної діяльності фахівців сектору безпеки і оборони України» військового наукового товариства курсантів і студентів Національної академії Національної гвардії України. 

Підвищення кваліфікації:

Навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 251 «Державна безпека», Національна академія Національної гвардії України, м. Харків, 2016-2018 рр.  

Публікації:

  1. Данильченко О.А.Педагогічні проблеми формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до службово-бойової діяльності. / Класичний приватний університет. – "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі" збірник наукових праць / Запоріжжя: КПУ Випуск 70 березень 2020 р. С. 201-205.

  2. Данильченко О.А. Теоретичне обгрунтування технології формування компетентностей майбутніх офіцерів Національної гвардії України. Статтю прийнято до друку до збірника наукових праць "Інноваційна педагогіка". Стаття буде опублікована у  № 36/2021.

Участь у конференціях:

  1. Данильченко О.А. Міжнародна науково-практична конференція «Наукова дискусія: питання педагогіки та психології»: тези доповіді на тему «Теоретичні підходи до проблеми формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до виконання службово-бойових завдань» (4-5 грудня 2020 року). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – С. 20-23.

  2. Данильченко О.А. Міжнародна науково-практична конференція «Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики»: тези доповіді на тему «Сутність і структура готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до службово-бойових завдань: педагогічний аспект» (18-19 грудня 2020 року). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – С. 60-63.

  3. Данильченко О.А. Науково-практична конференція «Службово-бойова діяльність Національної гвардії України: сучасний стан, проблеми та перспективи»: тези доповіді на тему «Теоретичне обґрунтування педагогічної технології формування соціально-правової компетентності майбутніх офіцерів Національної гвардії України» (31 березня 2021 року). – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2021. – С. 26-27.

  4. Данильченко О.А., Керницький О.М. V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку»: тези доповіді на тему «Педагогічні проблеми підготовки офіцерських кадрів для Національної гвардії України» (21-22 квітня 2021 року). – Бердянськ: Бердянський державний педагогічний університет, 2021. – С. 84-86 (сертифікат 1).

  5. Данильченко О.А., Керницький О.М. Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Соціальні аспекти військово-професійної діяльності сектора безпеки і оборони: виклики сьогодення»: тези доповіді на тему «Педагогічні аспекти навчання майбутніх офіцерів Національної гвардії України на основі проблемного підходу» (20 травня 2021 року). – Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2021. – С. 100-102.

Єршова Валерія Олегівна

Аспірантка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук Льотної академії Національного авіаційного університету. (зарахована до аспірантури заочної  форми навчання 31 серпня 2017 року наказ № 706/0 від 29 серпня 2017 р.)  

Науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент Пухальська Галина Анатоліївна.

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії затверджена у такій редакції: «Формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до комунікативної взаємодії під час міжнародних миротворчих операцій» (затверджено на Вченій Раді ЛА НАУ протокол № 9 13 жовтня 2017 р., за координовано на Міжвідомчій раді з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології протокол № 4 від 25.06.2019 р.). 

Викладацька діяльність

Старший викладач служби мовного тестування мовного відділу Національної академії Національної гвардії України, м. Харків, проведення навчальних занять із дисципліни Іноземної мови (факультатив), з 2011 р. і по сьогоднішній день.

Участь у роботі наукових організацій

Дійсний член всеукраїнської асоціації викладачів англійської мови TESOL-UKRAINE у 2021 році.(сертифікат 1) 

Підвищення кваліфікації:

1) Підвищення кваліфікації за програмою «Методика навчання іноземних мов в НГУ», Національна академія Національної гвардії України м. Харків ( з 18 січня 2021 р. по 26 січня 2021 р.) (сертифікат 2)

2) Успішно закінчила онлайн-курс « Медіаграмотність для освітян» через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (сертифікат виданий 16.03.2021 р.) (сертифікат 3)

Публікації та участь у конференціях:

Статті: 

1) Педагогічні проблеми підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України на сучасному етапі. / В.О. Єршова // Збірник  наукових праць Національної Академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки № 3 (10) м. Хмельницький 2017 р. – С. 72.

2) Сутність та особливості використання сучасних методів навчання майбутніх офіцерів Національної гвардії України [Текст] / В.О. Єршова// Збірник наукових праць (електронне видання «Вісник педагогічні науки НАДПСУ № 3 (14).» жовтень 2018 р. – С. 180.

3) Організаційно-педагогічні проблеми формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до участі у міжнародних миротворчих операціях. / В.О. Єршова// III Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції». Збірник наукових праць «Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки» ISSN 2522-1477. м. Кропивницький 2019 р. – С. 101.

4) Педагогічні проблеми формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до взаємодії під час  міжнародних миротворчих операцій. / В.О. Єршова // Збірник  наукових праць 67/2019 «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах», Класичний приватний університет  праць «.Серія: Педагогічні науки» ISSN 1992-5786 м. Запоріжжя 2019 р. – С. 202.

5) Педагогічна технологія формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до взаємодії під час  міжнародних миротворчих операцій. / В.О. Єршова // Збірник  наукових праць 76/2021 «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах», Класичний приватний університет  праць. м. Запоріжжя 2021– прийнято до друку.

Тези:

1) Педагогічні проблеми професійної підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України. /Єршова В.О.// Тези доповідей для участі у Х Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні дослідження в соціальній сфері». Національний політехнічний Університет. – м. Одеса,  17 листопада 2017 р. – С. 202

2)Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України. /Єршова В.О.// Тези доповідей для участі у V Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання освіти і науки». – м. Харків,  10-11 листопада 2017 р. – С. 19

3) Проблема розробки технологій навчання комунікації майбутніх офіцерів Національної гвардії України. /Єршова В.О.// Тези доповідей для участі у II Всеукраїнській науково-практичній конференції «Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів». МВС України, Національна поліція України, Донецький юридичний інститут БО «БТ «Мережа» – м. Кривий Ріг, 07 лютого 2019 р. – С. 224 (електронний збірник) 

4) Застосування інтерактивного підходу у навчанні майбутніх офіцерів Національної гвардії України. /Єршова В.О.// Тези доповідей для участі у Науково-практичній конференції «Службово-бойова діяльність Національної  гвардії України: сучасний стан, проблеми та перспективи». Національна академія Національної гвардії України. – м. Харків, 14 березня 2019 р. – С. 67-68

5) Педагогічна технологія формування готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до комунікативної взаємодії під час міжнародних миротворчих операцій. /Єршова В.О.// Тези доповідей для участі у IX Міжнародно-практичній конференції «Eurasian Scientific Congress». – Барселона, Іспанія, 2020. – С. 91 (електронний збірник https://sci-conf.com.ua/ix-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-eurasian-scientific-congress-6-8-sentyabrya-2020-goda-barselona-ispaniya-arhiv/)

6) Методи формування комунікативної готовності майбутніх офіцерів Національної гвардії України до взаємодії під час міжнародних миротворчих операцій. /Єршова В.О., Лютий В.М. // Тези доповідей для участі у Всеукраїнській науково-методичній конференції «Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти». Національна академія Національної гвардії України.– м. Харків, 7 грудня 2020 р. – С. 138-142. (сертифікат 4)

7) Переваги та недоліки дистанційного навчання в освітньому процесі вищих військових закладів освіти. / В.О. Єршова// Матеріали для участі у міжвузівському науково-методичному семінарі «Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення». Національна академія Національної гвардії України.– м. Харків, 26 січня 2021 р. – С. 15-17. (сертифікат 5)