Вибачте, сторінка в розробці.

Протягом більш ніж півстолітньої історії «Кіровоградського льотного» навчатися сюди з’їжджаються юнаки та дівчата з усіх регіонів України та багатьох країн світу. Традиції гостинності та толерантності є ключовими нормами корпоративної культури нашого ВНЗ. Можна з упевненістю сказати, що у Кіровограді серед відмінних особливостей міста - дружелюбність і гостинність по відношенню до своїх гостей. Кожний іногородній випускник льотної академії, швидше за все, вважає себе «трішечки кіровоградцем» і згадує наше місто з теплом і любов'ю.

Про історію нашого міста можна дізнатися на таких сайтах:
http://ukraine.ui.ua/ua/istoriya-gorodov-ukrainy/istoriya-kirovograda
http://www.kr-rada.gov.ua/istoriya_mista_kirovograd.html
http://www.biz.kr.ua/info/kirovograd/history/history-elisavetgrad/

Про найбільш цікаві й корисні місця сучасного Кіровограда інформацію можна подивитися тут – http://tusovka.kr.ua/catalog?from=top

Новини Кіровоградщини:
http://tusovka.kr.ua/news?from=top
http://www.kirovograd.net/
http://www.biz.kr.ua/info/kirovograd/history/history-elisavetgrad/

Наша обласна телерадіокомпанія викладає в Інтернет свої основні інформаційні продукти: http://www.kodtrk.tv/

Ласкаво просимо до Кіровоградської льотної академії КЛА НАУ, розташовану в затишному і гостинному Кіровограді!

Сьогодні суспільство досягло того етапу розвитку, коли технічні спеціальності знов виходять на пік затребуваності та престижності. Ринок праці (а особливо - його авіаційний сегмент) потребує великої кількості інженерно-технічних кадрів нової генерації. Про це свідчать офіційні данні таких впливових інстанцій, як ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації), ІАТА (Міжнародна асоціація повітряного транспорту) та багато інших.

Вже прийнята Програма ІКАО з питань наступного покоління авіаційних фахівців (NGAP), яка повинна протидіяти дефіциту кваліфікованих працівників авіаційного транспорту, що охоплює усю галузь. Дефіцит професій з технічного обслуговування та роботи у складі льотних екіпажів, що насувається, вперше став ясним для широкого кола авіаційного співтовариства в результаті досліджень у рамках Програми IATA з питань навчання і професійної підготовки фахівців (ITQI).

Так, відповідно до Звіту ІАТА про процес здійснення програми з питань навчання і професійної підготовки фахівців (ITQI) за 2009 рік:

Необхідна кількість фахівців з технічного обслуговування 2018 2026
Загальна кількість фахівців з технічного обслуговування для додаткового парку ПС 247,100 420,00
Загальна кількість фахівців з технічного обслуговування для заповнення вакантних посад, які виникають у результаті коливання попиту та кількості працівників, що виходять на пенсію 405,500 739,000

Ось які прогнози на те, яка кількість нових пілотів та інженерів, пов'язаних з технічним обслуговуванням авіаційної техніки буде потрібна в найближчі 20 років по різних регіонах світу, публікує на своєму офіційному сайті корпорація "БОЇНГ" http://www.boeing.com/commercial/market/long-term-market/pilot-and-technician-outlook/

Кіровоградська льотна академія НАУ за роки свого функціонування на ринку освітянських послуг, невпинне реагувала на міжнародні вимоги й трансформувала свою діяльність під повну відповідність ним. Підготовка авіаційних кадрів з технічного обслуговування – це той напрямок роботи КЛА НАУ, що активно розвивається та вдосконалюється, вже відповідаючи європейським стандартам та тим критеріям, які сформувало ІКАО у своїй Програмі з питань майбутнього покоління авіаційних фахівців (NGAP).

Спеціальність «Авіаційний транспорт»
Спеціалізація «Технічне обслуговування та ремонт повітряних суден і авіадвигунів»

Навчання проводиться на основі Державних стандартів освіти України та галузевих стандартів, відповідно вимог європейського стандарту Part-66/147. Курсанти вивчають широкий спектр як загальноосвітніх, так і спеціальних дисциплін - конструкцію літаків та двигунів. Курсанти-майбутні фахівці з технічного обслуговування та ремонту повітряних суден і авіадвигунів вивчають літаки з поршневими та газотурбінними двигунами, проходять практичну підготовку в учбових майстернях авіаційно-технічної бази КЛА НАУ та практику на виробництві з обслуговування діючих літаків на базі АТБ КЛА НАУ, в інженерних службах АТБ авіакомпаній України та у авіапромисловості.

По завершенню навчання випускники отримують диплом про освіту державного зразка Міністерства освіти і науки України. У разі проходження базового курсу за Part-147 та стажування, Державною авіаційною адміністрацією України видається відповідне свідоцтво з кваліфікаційними відмітками авіаційного персоналу з технічного обслуговування та ремонту повітряних суден і авіадвигунів.

Технічне обслуговування, діагностування та ремонт авіаційної техніки – це:

- інженерно-авіаційне забезпечення безпеки та регулярності польотів
- підтримка встановленого рівня льотної придатності повітряних суден, що експлуатуються
- організація і виконання технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки у відповідності до вимог експлуатаційної та ремонтної документації
- збір, облік та обробка даних, що були виявлені у польоті і на землі, про відмови та несправності авіаційної техніки
- аналіз фактичного рівня надійності авіаційної техніки за даними обліку відмов та несправностей, а також за результатами діагностування і контролью технічного стану авіаційної техніки
- контроль відповідності льотно - технічних характеристик повітряних суден, значенням, що висвітлені у керівництвах з льотної експлуатації
- розробка та впровадження у виробництво прогресивних методів та технологій технічного обслуговування і ремонту високоефективних засобів обслуговування, ремонту і контролю стану авіаційної техніки
- розробка пропозицій з удосконалення експлуатаційної та ремонтної документації
- узагальнення і розповсюдження передового досвіду експлуатації і ремонту авіаційної техніки

Навички, котрі Ви здобуваєте при навчанні:

- виходячи з перспектив викладання дисциплін іноземною (англійською) мовою, володіння іноземною мовою на професійному технічному рівні
- удосконалення знань з конструкції та правил технічної експлуатації повітряних суден
- методи визначення причин відмов і несправностей, їх попередження і усунення
- пошук необхідної інформації в технічних спеціалізованих джерелах
- виконання операцій з технічного обслуговування і ремонту повітряних суден та авіадвигунів
- оволодіння сучасними комп’ютерними технологіями
- основи ведення економіки виробництва, менеджменту та маркетингу
- оволодіння сучасними методами проведення об’єктивного контролю технічного стану авіаційної техніки

Після закінчення навчання, випускникам присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра (термін навчання 4 роки). На базі бакалавра є можливість отримати освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста (термін навчання 1 рік).

Безумовно, фахівець, що засвоїв систему знань з технічного обслуговування найскладнішої сучасної техніки – повітряних суден та їх двигунів – за бажанням зможе легко адаптуватися до роботи у будь-яких інших галузях технічного виробництва і працевлаштуватися на машинобудівних підприємствах або підрозділах, пов'язаних з технічним обслуговуванням будь-яких видів технічних пристосувань, конструкцій та механізмів.

Авіація – галузь, яка, безумовно, знаходиться на вершині науково-технічного прогресу. Практика створення і експлуатація повітряних суден – це розробка, а також першочергове використання і впровадження самих передових технологій. Сьогодні лідируючі позиції належать тим, хто досконало володіє найсучаснішими можливостями комп'ютерних систем. Ринок праці диктує необхідність залучення до системи обслуговування повітряного руху фахівців нової формації – тих, хто "на ти" з інформаційними технологіями.

Так, на факультеті обслуговування повітряного руху Кіровоградської льотної академії НАУ можна отримати (за рахунок державного бюджету або на договірних умовах) сучасну і цікаву спеціальність, яка дає змогу працювати в авіаційній галузі - фахівець з інформаційних технологій.

Спеціальність «Авіаційний транспорт»
Спеціалізація «Автоматизовані інформаційні системи авіаційного транспорту»

Той, хто обирає собі цю спеціальність, готується до виконання широкого кола завдань, пов’язаних зі створенням та експлуатацією програмно-технічних засобів та з інформаційним забезпеченням підготовки екіпажів до польоту. Фахівець з інформаційних технологій авіакомпанії забезпечує підготовку, розрахунок і надання екіпажам даних на землі. Перш за все це підготовка і обробка документів і повідомлень для екіпажів, розрахунок і планування польотів, забезпечення передпольотної підготовки екіпажів (брифінг). Саме він стає тією інстанцією, яка зв’язує в єдине ціле і надає систематизовану інформацію екіпажам повітряних суден. Тому від якості його роботи значною мірою залежить безпека, ефективність та економічна доцільність кожного окремого польоту. Саме він має забезпечити надійну роботу програмно-технічних засобів для розробки та надання екіпажу комплекту інформації, враховуючи всі чинники виконання польоту, пов'язані з метеорологічними умовами за маршрутом, на аеродромі призначення і запасних аеродромах, роботу навігаційних засобів і обладнання, устаткування аеропортів, технічний стан повітряного судна та його льотні характеристики, а також визначення необхідної кількості палива для виконання польоту з урахуванням усіх вищезазначених умов.

Отже курсанти, які обрали цю спеціальність, вивчають широкий спектр як загальноосвітніх, так і спеціальних дисциплін. Майбутня робота вимагає також безумовної відповідальності, дисциплінованості, бездоганного володіння англійською мовою – система підготовки майбутнього фахівця з інформаційних технологій для авіаційної галузі враховує все це.

Випускники можуть працювати:

1) у спеціалізованих авіаційних наукових та проектних організаціях;
2) у структурних підрозділах служби аеронавігаційної інформації (відділ міжнародних повідомлень (NОТАМ); відділ інформації; відділ публікацій; картографічний відділ; аеродромна служба аеронавігаційної інформації (брифінг));
3) в авіакомпаніях як фахівець з інформаційних технологій;
4) у комерційних відділах авіакомпаній.

Після закінчення навчання, випускникам присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра (термін навчання 4 роки). На базі бакалавра є можливість отримати освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста або магістра (термін навчання 1 рік).