Інтенсивний, дуже цікавий і корисний тренінг, орієнтований на сприяння працевлаштуванню, провела для слухачів проекту «Україна - Норвегія» Ліана Колесник-Цапенко - керівник агентства «Digital Will» http://www.digitalwill.ru/cases, сертифікованого компанією Google.

Головною темою діалогу було просування бізнесу в Інтернеті. Військовослужбовцям, звільненим у запас і членам їх сімей, які отримують на базі КЛА НАУ спеціальність «Менеджмент підприємницької діяльності» знання про те, які бувають сайти, в чому їх переваги і відмінності, який дизайн сайту ефективніше в різних випадках, як заявляти про себе в інтернеті в залежності від цілей і завдань поточного етапу і багато іншого в цій області, стали дуже потрібними і корисними. Однак не тільки потоком затребуваною інформації поділилася з аудиторією запрошений спікер. Пані Ліана розповіла також про нові спеціальності, стрімко завойовує популярність на сучасному етапі - фахівець з контекстної реклами і SEO-спеціаліст. Гостя льотної академії запросила всіх бажаючих на стажування в своє агентство і пообіцяла працевлаштувати тих, хто покаже необхідні здібності та якості. Зарплати в даній сфері діяльності вже сьогодні досить високі і мають тенденцію до динамічного зростання. Головна умова для успіху в цій галузі, на думку керівника агентства «Digital Will» - це працьовитість, помножена на мотивацію. Не має особливого значення, з яким базовою освітою приходить людина на стартові позиції в освоєнні контекстної реклами і SEO. І вік «вище середнього» для початку освоєння подібної спеціальності - не перешкода. Ліана розповіла про реальних людей, які спробували себе на цьому поприщі, маючи достатню кількість прожитих років і різні професії, іноді, зовсім далекі від інформаційних технологій, але досягли високих результатів як фахівці з контекстної реклами і SEO-фахівці.Таким чином, тренінг приніс слухачам не тільки корисні знання і навички, а й цілком реальні перспективи цікавого працевлаштування.

«Клуб українсько-норвезького партнерства»