Стало вже традиційним проведення на базі музейного комплексу історичного краєзнавства КЛА НАУ наукового семінару, присвяченого питанням ознайомлення з сучасними підходами до громадянсько-патріотичного виховання студентства.

Метою семінару, що відбувся у жовтні, було відпрацювання процесу модифікації знань, набуття навчального досвіду і поведінкових навичок викладачів для ефективного використання змісту та науково-методичного інструментарію регіонально-культурологічних проектів у виховному середовищі навчального закладу.

Співорганізатором семінару виступив комунальний заклад “Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти ім. В. Сухомлинського”. На заході були присутні співробітники науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я Міцай Ю.В. (завідуюча лабораторії) та Гайда Л.А. (методист).

Понад тридцять учасників семінару – освітяни з м. Кропивницького та усіх районів області – ознайомилися з краєзнавчо-мистецькими експозиціями і музейними кімнатами кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук. Відбувся обмін досвідом щодо шляхів та механізмів реалізації стратегії національно-патріотичного виховання школярів і студентства.

Завідувач кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук д.п.н., професор Т.С. Плачинда наголосила на значенні виховання громадянина-патріота в контексті ціннісного ставлення до суспільства. Доцент кафедри І.І. Романько ознайомила учасників семінару з основними напрямами модернізації історичної освіти в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів.

Помічник начальника академії з виховної роботи С.М. Корінний та заступник декана ФЛЕ з виховної роботи М.Г. Живицький розповіли присутнім про проведення профорієнтаційної діяльності в нашому навчальному закладі.

Отже, обмін освітянським досвідом є актуальним і корисним, оскільки навчальні заклади володіють величезним потенціалом у формуванні якісно нового – як у національному, так і в соціальному плані – громадянина незалежної Української держави.

Доцент кафедри професійної педагогіки

та соціально-гуманітарних наук І.І. Романько