Заява про допуск до складання вступних іспитів (бюджет)
Заява про допуск до складання вступних іспитів (контракт)
Паспорти спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня в ЛА НАУ згідно Таблиці відповідності Переліку наукових спеціальностей (2011) та Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (2015), що затверджена наказом Міністерства освіти і науки України 06.11.2015 № 1151 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України 12.04.2016 12.04.2016 № 419)
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.13 - навігація та управління рухом
І. Формула спеціальності:
Галузь науки і техніки, що охоплює методи та засоби навігації, дистанційного спостереження об’єктів, технічне забезпечення й організацію управління рухом транспортних засобів й інших рухомих об’єктів, системи та процеси навігаційного обслуговування.
ІІ. Напрямки досліджень:
- Дослідження закономірностей процесів навігації та управління рухом, розроблення методів і засобів управління рухом і орієнтації транспортних засобів і їх потоків.
- Принципи формування та використання фізичних і інформаційних полів для навігації, спостереження й управління рухом.
- Структурний аналіз і синтез динамічних складних систем і процесів у них, а також ієрархічних, поліергатичних систем навігаційного обслуговування, їх оптимізація та ідентифікація.
- Ситуаційний аналіз стану середовища (космічного, атмосферного, наземного) при використанні засобів зв’язку, навігації, спостереження, розпізнавання та класифікації об’єктів.
- Розроблення методологічних основ створення систем вимірювання координат, параметрів руху, розпізнавання цілей, визначення оптимальних траєкторій руху об’єктів.
- Розроблення теоретичних засад й основ побудови систем і алгоритмів обробки сигналів для ефективного виявлення об’єктів, підвищення точності та надійності інформації про параметри руху, просторове положення та стан об’єктів спостереження, розпізнавання об’єктів, розділення цілей.
- Розроблення методологічних основ, теорії та принципів побудови систем дистанційного виявлення, спостереження та розпізнавання об’єктів у різних діапазонах електромагнітних і акустичних коливань на засадах активної, напівактивної, пасивної, первинної та вторинної локації, однопозиційних і багатопозиційних локаційних і навігаційних систем.
- Розроблення методів комплексної обробки інформації та способів їх застосування в системах спостереження, розпізнавання об’єктів, навігації й управління рухом.
- Розроблення методів і засобів дистанційного виявлення та розпізнавання небезпечних об’єктів на траєкторії руху або в зоні відповідальності, дослідження зв’язків інформаційних параметрів активного та пасивного дистанційного зондування середовища з характеристиками об’єктів та/або небезпекою об’єктів і траєкторій руху.
- Дослідження методів проектування та експлуатації систем навігації в різних середовищах, засобів навігаційного обслуговування й управління рухом, підвищення їхньої точності, цілісності, надійності й експлуатаційної готовності.
- Розроблення методів контролю, випробувань і сертифікації систем і комплексів навігації й управління рухом, методів науково-технічної експертизи систем і комплексів.
- Дослідження методів підвищення ефективності процесів навігації й управління рухом, засобів й систем навігаційного обслуговування.
- Проблеми ефективного використання космічного, повітряного та наземного простору.
- Дослідження закономірностей формування та циркуляції інформаційних потоків у системах навігаційного обслуговування й управління рухом.
- Розроблення методів організації функціонування систем навігаційного обслуговування і їх засобів.
- Дослідження закономірностей діяльності операторів і їх колективів у системах навігаційного обслуговування, й управління рухом.
- Математичне моделювання поведінки та методи керування транспортним засобом в екстремальних умовах.
- Розроблення методів оптимізації завантаження транспортного засобу з метою забезпечення безпеки його руху.
- Дослідження та розроблення методів виводу рухомих об’єктів у локально обмежений простір з визначеними просторово-часовими координатами, а також принципів прийняття рішень за допомогою навігаційних систем і систем спостереження.
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту
І. Формула спеціальності:
Галузь науки і техніки, яка займається створенням методологічних основ оптимального технічного використання засобів транспорту (зокрема рухомого складу, обладнання та засобів забезпечення транспортних і навантажувально-розвантажувальних робіт), їх технічної експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, вивченням закономірностей змінювання технічного стану засобів транспорту, розробленням технічних заходів щодо підвищення надійності функціональних і енергетичних транспортних систем, створення умов для високоефективного використання засобів транспорту з дотриманням вимог охорони навколишнього природного середовища.
ІІ. Напрями досліджень:
- Теоретичні основи виробництва експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та відновлення засобів транспорту. Стратегія розвитку реконструкції та переоснащення підприємств виробництва, експлуатації, ремонту та зберігання засобів транспорту.
- Системні властивості засобів транспорту в умовах експлуатації: надійність, безвідмовність, довговічність, паливна економічність, ремонтна придатність, безпека використання, екологічність, ергономічність, естетичність і методи їх оптимізації.
- Функціонування засобів транспорту в різних умовах експлуатації, виробничо-технічна база для забезпечення їх технічної готовності. Методи профілактичного обслуговування засобів транспорту, розроблення засобів діагностики та прогнозування їх технічного стану.
- Методи підвищення паливної економічності та поліпшення екологічних показників засобів транспорту в умовах експлуатації. Розроблення ресурсозберігальних екологічно чистих технологій експлуатації засобів транспорту. Розширення паливної бази засобів транспорту.
- Охорона навколишнього середовища від шкідливого впливу засобів транспорту на всіх етапах життєвого циклу. Розроблення методів оцінювання та способів підвищення екологічної безпеки засобів транспорту.
- Розроблення нових і вдосконалення наявних науково-обґрунтованих стратегій, режимів і програм технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до транспортної техніки, визначення параметрів необхідної ремонтно-експлуатаційної інфраструктури.
- Створення наукових основ і методів розрахунку параметрів і управління ресурсом, надійністю та технічним станом засобів транспорту, розроблення методів підвищення ефективності експлуатації засобів транспорту та їх функціональних систем, обладнання та засобів забезпечення їх працездатності.
- Дослідження способів і технологічних процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, відновлення їх деталей, розроблення методів і технічних засобів механізації, автоматизації та комп’ютеризації процесів експлуатації, технічного обслуговування та ремонту, удосконалення організації, методів, засобів підвищення зносостійкості та ресурсу деталей, вузлів, агрегатів засобів транспорту в технологіях ремонту.
- Дослідження ефективності функціонування ергатичних систем управління засобами транспорту, розроблення заходів, засобів і методів поліпшення якості експлуатації, технічного обслуговування та ремонту засобів транспорту.
- Дослідження якості та надійності (безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність і збереженість) засобів транспорту, їх агрегатів на стадіях проектування конструкцій і технологій, виробництва й експлуатації.
- Дослідження, розроблення та прогнозування методів удосконалення тактико-технічних і експлуатаційних характеристик засобів транспорту, обґрунтування експлуатаційних вимог до їх ремонтопридатності та технологічності обслуговування, підвищення ефективності контролю технічного стану транспортної техніки, встановлення закономірностей змінювання параметрів технічного стану у процесі експлуатації, впровадження методів і засобів діагностування та прогнозування технічного стану засобів транспорту, що забезпечують високу ефективність їх використання та надійність роботи.
- Дослідження впливу експлуатаційних чинників на показники роботи засобів транспорту, розроблення методів підвищення економічності витрачання палива, олив, мастил, спеціальних рідин і поліпшення екологічних показників транспортних засобів в умовах експлуатації.
- Удосконалення технічної експлуатації та розроблення технічних засобів залізничних станцій і вузлів, диспетчерської й електричної сигналізації, автоблокування, переїзної сигналізації, автоматизованого керування засобами транспорту загального та не загального користування (для дослідження в галузі залізничного транспорту).
- Дослідження та розроблення методів і технічних засобів обробки польової інформації й обґрунтування її застосування під час експлуатації, технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
- Розроблення нових і вдосконалення чинних вимог Норм льотної придатності. Розроблення методологій, методів і засобів сертифікації літальних апаратів і їх силових установок, обладнання та спецтехніки, що використовуються під час технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки, експлуатаційних і ремонтних підприємств цивільної авіації (для дослідження в галузі авіаційного транспорту).
- Розроблення методів експлуатації захисних, причальних і обмежувальних споруд морських і річкових портів і судноремонтних заводів, підхідних каналів, шлюзів і інших гідротехнічних споруд, що забезпечують необхідні умови функціонування морського та річкового флоту (для дослідження в галузі водного транспорту).
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
технічні науки.
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
І. Формула спеціальності:
Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, методи, засоби, організаційні форми та засоби професійної освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності:
1. за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
2. за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів усіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
3. за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
4. за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): усі види галузевої освіти;
5. за характером досліджень: фундаментальні, прикладні, порівняльні;
6. за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.
ІІ. Напрями досліджень:
- Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей.
- Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
- Порівняльна професійна педагогіка.
- Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
- Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
- Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
- Теорія та методика професійного навчання дорослого й незайнятого населення.
- Стандартизація у професійній освіті.
- Інноваційні процеси у професійній освіті.
- Післядипломна освіта фахівців.
- Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
- Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
- Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
- Теорія та методика організації навчально-виробничої, виробничої та навчальної практик у професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
- Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
- Педагогічні технології в неперервній професійній освіті.
III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:
педагогічні науки.
Льотна академія Національного авіаційного університету Аспірантура вул. Степана Чобану, 1, м. Кропивницький, 25005 |
тел. 39-47-92. |
Завідувач аспірантури Пухальська Галина Анатоліївна (0522) 39-47-26 |
Інспектор аспірантури Романенко Наталя Ігорівна (066)-292-54-81 |
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Спеціальність «Менеджмент»
Освітньо–професійна програма «Інформаційний та проєктний менеджмент»
Інформаційні технології вже давно стали невід'ємною частиною розвитку суспільства. Необхідність створювати, розвивати та вдосконалювати інформаційні процеси та технології забезпечення, актуалізує потребу в нових фахівцях даної сфери.
Заклади вищої освіти збільшують кількість місць і розширюють напрямки підготовки майбутніх ІТ-професіоналів. Український ринок інформаційного обслуговування працює надзвичайно потужно, зокрема за останні 3 роки експорт ІТ послуг з України зріс на 20%. На сьогоднішній день ІТ галузь продовжує зростати більш швидкими темпами, ніж економіка країни. За даними компанії HackerRank, Україна займає 11 місце серед 50 держав з найвищим рівнем розробки програмних продуктів в світі і 6 місце в рейтингу кращих програмістів.
*За даними сайту ua.news
Інформаційний та проєктний менеджмент – новий сучасний напрям підготовки фахівців в умовах цифровізації економіки, професійна діяльність яких спрямована на забезпечення розвитку державних, муніципальних, комерційних організацій та бізнес-структур в усіх галузях економіки через призму інформаційних технологій.
Для ОПП «Інформаційний та проєктний менеджмент» робиться акцент на здобутті фахових компетентностей менеджерів (управителів) у сфері галузевого (інформаційного та проєктного) менеджменту для забезпечення ефективності діяльності підприємств та організацій.
*За даними сайту Економічна правда (www.epravda.com.ua)
Підготовка фахівців з інформаційного та проєктного менеджменту передбачає ґрунтовне вивчення сучасного менеджменту з глибоким розумінням економічного розвитку підприємств, організацій; принципів функціонування управлінських систем різного рівня у поєднанні зі знаннями з управління інформаційними технологіями та ресурсами організацій в усіх сферах економічної діяльності.
Посади, які можуть обіймати випускники.
Бакалавр з інформаційного та проєктного менеджменту здатний виконувати професійну діяльність в усіх галузях економіки (відповідно до Державного класифікатору професій ДК 003: 2010), зокрема
- з управління інформаційними технологіями у діяльності головних управлінь, відділів промислових і аграрних підприємств, організацій та установ соціальної сфери; менеджер по роботі з клієнтами;
- фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку; торговець (обслуговування бізнесу та реклами);
- фахівець інфокомунікацій;
- фахівець із конференц-сервісу;
- фахівець з ефективного підприємництва;
- фахівець з раціоналізації виробництва;
- керівники підрозділів комп'ютерних послуг;
- менеджери систем з інформаційної безпеки;
- керівник підприємств та організацій у сфері захисту інформації;
- менеджер із комунікаційних технологій, помічники керівників і головні адміністратори на комерційних підприємствах, технічні та торговельні представники, професіонали з розвитку персоналу, директори малого підприємства;
- консультування з комерційної діяльності й керування тощо.
*За даними сайту ukranews.com
Можливість отримання подвійного диплому
(Вища школа управління охороною праці, м. Катовіце, Польща):
За спеціальностями:
- Маркетинг в Інтернеті (бакалаврський освітній рівень)
- Управління проєктами (магістерський освітній рівень)
- Стратегічне управління підприємством (магістерський освітній рівень)
- Управління в логістиці (магістерський освітній рівень)
- Управління у міжнародному бізнесі (магістерський освітній рівень, навчання англ. мовою)